פרסם אצלנו
צור קשר
יום שלישי 21.05.2024
מחקר מקיף מראה כי לראשונה ברוב העולם כדאיות הפקה פוטווולטאיית שווה לרכישת חשמל ברשת.
27/08/2011 09:32

מחקר של חברת המחקרים הידועה researchandmarkets.com מצא כי שוק הפאנלים הפוטווולטאיים יגיע ב-2017 ל-118.4$ מיליארד בכל העולם.
מחקר של חברת המחקרים הידועה researchandmarkets.com מצא כי שוק הפאנלים הפוטווולטאיים יגיע ב-2017 ל-118.4$ מיליארד בכל העולם.
הטכנולוגייה הגבישית פוטווולטאיית היא אחת משלוש הטכנולוגיות בשוק והיא מראה גידול מרשים ועקבי בכל סוגי האקלים.פיתוחי הטכנולוגיה הזו הביאו במקומות רבים לשיוויון בעלויות ובניצולת של הפקת חשמל בטכניקה זו לעומת חשמל המסופק ברשת החשמל,מה שקרוי בעגה המקצועית: GREED PARITY .
תאי פי.וי. ומודולים(פאנלים) בעלי יכולות המרה משפרים את הכדאיות בשימוש. ב-31 לדצמבר 2010 יכולת ההמרה לחשמל הממוצעת בכל העולם של טכניקת הפי.וי. היתה 17.9% לתאי מונו קריסטליים ו-15.9% לתאי מולטי קריסטל. יצרנים משפרים כל הזמן את היכולת של הטכניקה להתנהל בעצמה ולווסת לבדה את המרת אור השמש לחשמל.ב-2010 היה שיפור משמעותי ביכולת יצרנים רבים לעשות זאת והמוצרים נקלטו על ידי שוק רעב.

Companies in some cases were able to achieve adding 500 MW of silicon ingot and wafer capacity. Annualized aggregate PV cell manufacturing capacity reached 1,800 MW per annum for vendors.
According to Susan Eustis, lead author of the study, Crystalline solar markets are expected to have continued significant growth. The approach of grid parity worldwide is in sight, many areas have achieve grid parity now over the 25 useful life of the crystalline solar panels. Dynamic growth is anticipated to continue.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy