פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 26.04.2024
מכתשים-אגן מקימה חטיבה לטכנולוגיות חקלאיות
23/10/2011 17:04

פרופ' אורי שני יוביל תחום פעילות חדש עבור החברה החטיבה החדשה תיצור תשתית להרחבת הפתרונות אותם מציעה מכתשים אגן לחקלאים בכל העולם

מימן: אורי שני. משמאל: ארז ויגודמן


תל-אביב, ישראל (23 באוקטובר, 2011) – קבוצת מכתשים אגן תעשיות, מובילה עולמית בפתרונות להגנה על הצומח, הודיעה היום על הקמת חטיבה חדשה, שתתמקד בטכנולוגיות חדשניות לשוק החקלאי.

חטיבת "הטכנולוגיות החקלאיות" תתרכז באיתור, פיתוח ושיווק טכנולוגיות בתחום החקלאות. החטיבה מוקמת על מנת לאפשר למכתשים אגן להרחיב את מגוון הפתרונות שיאפשרו לתת מענה לאתגרי החקלאות היום ובעתיד. מטרת החטיבה תהיה להשלים את הפתרונות האיכותיים והאמינים בתחום הגנת הצומח אותם משווקת מכתשים אגן עם טכנולוגיות חדשניות לשימוש חקלאי. פעילות החטיבה החדשה תתבסס על הידע המשמעותי שנצבר במכתשים אגן לאורך השנים בתחומים החקלאיים, כמו גם על פלטפורמת השיווק והמכירות הגלובאלית של החברה.

את החטיבה החדשה יוביל מטעם החברה, פרופ' אורי שני. לפרופ' שני רקע מקצועי רחב ומגוון בתחומי החקלאות, הכולל תפקידים באקדמיה, בעולם העסקי ובשירות הציבורי. בתפקידו האחרון כיהן כיו"ר וכמנכ"ל רשות המים; כיום הוא משמש כיו"ר ועדת ההיגוי של פרוייקט תעלת הימים, וכן פרופ' למדעי קרקע ומים באוניברסיטה העברית בירושלים. בעבר כיהן כמנכ"ל חברת "מגדלי הערבה" ומנכ"ל "מחלבות יוטבתה".

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל הקבוצה, אמר היום: "כאחת מחברות האגרוכימיה המובילות בעולם, והחברה המובילה בתחום המוצרים הגנריים להגנת הצומח. פיתחה מכתשים-אגן במהלך השנים פלטפורמה עסקית רחבה ויעילה, בזכות ההערכה המקצועית לה אנו זוכים מצד חקלאים ברחבי העולם. החטיבה החדשה תאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את סל הפתרונות תוך הסתמכות על התשתית התפעולית שלנו לצד הבנתנו המעמיקה את צרכי הלקוח והשוק החקלאי.

לאורך השנים ישראל השכילה להיות חממה לפתרונות חדשניים בתחומים רבים בכלל ובחקלאות בפרט, בעיקר בזכות יכולות מרשימות בתחומי המחקר והמדע. החדשנות הישראלית מתמקדת במתן פתרונות לחקלאיים שיאפשרו להם לגדל יבול רב ואיכותי יותר בתנאים סביבתיים מאתגרים. במכתשים אגן אנחנו שואפים לספק תמיכה רחבה לחקלאים בעולם כולו, בעזרת ידע מקצועי ופתרונות יעילים אותם אנו מביאים לשווקים הרבים בהם אנחנו פועלים. חטיבת הטכנולוגיות החקלאיות תקדם אותנו בהגשמת היעד הזה מתוך מטרה להמשיך ולחזק את היכולות התחרותיות של החברה שלנו."

פרופ' אורי שני, אשר יעמוד בראש חטיבת הטכנולוגיות החקלאיות החדש של מכתשים אגן מוסיף, "אני שמח מאוד להוביל את היוזמה החדשה והמרתקת של מכתשים אגן. מערכות ופתרונות מבוססי טכנולוגיה לשוק החקלאי משלימים בצורה אופטימאלית את סל השירותים המוביל של החברה. שני אלה נועדו לסייע לחקלאים, הניצבים בפני האתגר לייצר יותר מזון עם פחות משאבים. הפלטפורמה הגלובאלית של מכתשים אגן והמחויבות שלה למובילות וחדשנות עבור לקוחותיה, ממקמת את החברה בעמדה ייחודית לקיצור זמן ההגעה לשוק של טכנולוגיות חדשות ועם יכולות מרשימות להביא טכנולוגיות ליותר חקלאים ברחבי העולם."

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy