פרסם אצלנו
צור קשר
יום שלישי 19.03.2024
ולדימיר נמירובסקי הוא המועמד המוביל למשרת יושב ראש רשות החשמל, כך מסתמן ערב סיום עבודתה של ועדת האיתור.
27/11/2011 17:36

ולדימיר נמירובסקי הוא המועמד המוביל למשרת יושב ראש רשות החשמל, כך מסתמן ערב סיום עבודתה של ועדת האיתור. כך מדווח היומון גלובס.

הוועדה בראשותו של נציב שירות המדינה משה דיין תסיים הערב לראיין את המועמדים לתפקיד וייתכן שתחליט על המועמד המומלץ כבר הערב או מחר. בכך צפויה לבוא על סיומה סאגה הנמשכת תשעה חודשים, מאז הודיע היו"ר הקודם אמנון שפירה על סיום תפקידו.

לצד דיין חברים בוועדה שני נציגי משרד התשתיות; מנכ"ל המשרד שאול צמח, ונציג הציבור ד"ר שלמה ברובינדר ושני נציגי האוצר; הממונה על התקציבים גל הרשקוביץ' ונציגת הציבור רו"ח אירית משה.


נמירובסקי נחשב מקורב מאד לשר החוץ אביגדור ליברמן שאף קידם אותו בעת שכיהן כשר התשתיות לתפקיד סמנכ"ל תשתיות אנרגיה במשרד. לצידו הגישו את מועמדותם 11 מועמדים נוספים ובהם שלושה מאנשי הרשות: היועצת המשפטית עו"ד אורית פרקש-הכהן, מנהל אגף חשבונאות ובקרה רו"ח איתן פליס וד"ר אילן מעוז המשמש יועץ מקצועי לרשות; שלושה בכירים לשעבר במשרד התשתיות ובהם נמירובסקי, ד"ר דני ויינשטוק (כיום בכיר בבטר פלייס) וראש מינהל החשמל במשרד התשתיות לשעבר ציון עמוסי ועו"ד אלדר דוכן לשעבר סגן היועץ המשפטי באוצר.

בנוסף בדקה הוועדה את נכונותם של אישים נוספים להצטרף להתמודדות ובהם ד"ר שלומי פריזט שפרש לאחרונה מתפקיד הכלכלן הראשי של הרשות להגבלים עסקיים.

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy