פרסם אצלנו
צור קשר
יום שבת 20.04.2024
סולארפאוור מתרחבת לתחום ההתייעלות האנרגטית:
27/12/2012 11:56

החלה לשווק את מוצרי החברה הישראלית פאוורסיינס המאפשרים שליטה ובקרה במתח החשמל וחיסכון של עד 25% בעלויות החשמל

 הודעה לעיתונות

סולארפאוור מתרחבת לתחום ההתייעלות האנרגטית: החלה לשווק את מוצרי החברה הישראלית פאוורסיינס המאפשרים שליטה ובקרה במתח החשמל וחיסכון של עד 25% בעלויות החשמל

חברת סולארפאוור הפועלת מזה 10 שנים בתחום האנרגיה הסולארית, עם למעלה מ-20  מגה וואט התקנות בקרב לקוחות בארץ ובעולם, חתמה על הסכם שיתוף פעולה לשיווק פתרונותיה של החברה הישראלית פאוורסיינס (PowerSines) מקבוצת שיכון ובינוי, המפתחת ומייצרת פתרונות לחיסכון באנרגיה – חסכמים לחשמל.

המוצרים בהם תתמקד סולארפאוור הינם בקרים מסוג LEC ו-ComEC המאפשרים שליטה ובקרה במתח החשמל של המבנה בו הם מותקנים, תוך שמירה על מתח יציב, אשר לרוב הוא נמוך ממתח הרשת. באופן זה, צרכני המבנה נהנים מיעילות אנרגטית, תוך חיסכון של עד 25% בעלויות החשמל. ה-LEC הינו בקר שמותאם למערכות תאורת פנים וחוץ, ואילו ה- ComEC הינו בקר תלת-פאזי שמפחית ומייצב את המתח בכל המתקן, ומתאים במיוחד לאתרים בהם תמהיל העומסים מגוון (תאורה, מיזוג, קירור, הקפאה ועוד). מכשירי ComEC מגיעים בגדלים שונים החל ב-80 אמפר ועד 800 אמפר תלת פאזי, ומותאמים לגודלם של חיבורי החשמל המקובלים בישראל. למידע נוסף אודות המוצרים: http://www.powersines.com.

אלון תמרי, מנכ"ל משותף בסולארפאוור, אמר: "חיסכון באנרגיה הוא אתגר בעל חשיבות הולכת וגוברת בכל העולם, ובפרט בישראל. סולארפאוור שמה לה למטרה להיות שחקן מוביל בשוק זה ולהביא ללקוחותיה את הפתרונות הטכנולוגיים החדשניים ביותר שיאפשרו להם לצרוך אנרגיה בצורה יעילה וחסכונית. מוצרי חברת פאוורסיינס הינם קו משלים למוצרים הקיימים שלנו והטכנולוגיה של פאוורסיינס היא נדבך נוסף בתמהיל הפתרונות שלנו ומהווים הזדמנות עסקית נוספת עבור החברה".
חברת פאוורסיינס פועלת בשוק מזה כ-14 שנים ועל לקוחותיה נמנים מגוון רחב של חברות מהמובילות במשק כגון רשת מלונות פתאל, קופת חולים מכבי, רשת מקדונלדס, תחנות הדלק פז וסונול, סלקום, בזק בינלאומי, קומברס, אמדוקס, יבמ, מוטורולה ועוד.
אורן מורגן, מנהל השיווק והמכירות בישראל מחברת פאוורסיינס, ציין כי "שיתוף הפעולה עם סולארפאוור יאפשר לנו להגיע לשווקי יעד נוספים בהם יש לסולארפאוור דריסת רגל משמעותית, כמו המגזר הקיבוצי והחקלאי, ובעתיד גם המגזר הביתי כאשר פאוורסיינס תשיק מוצר המתאים למגזר זה. אנו רואים בסולארפאוור שותפה אסטרטגית ומאמינים כי השילוב בין המוניטין והניסיון הרב שצברה לאורך השנים בד בבד עם הפתרונות המתקדמים והמוכחים שלנו יהוו ערך מוסף לשתי החברות". 
חברת סולארפאוור בע"מ נוסדה בשנת 2003 ונחשבת לחלוצת התחום הסולארי בישראל. סולארפאוור מתמחה בייזום, תכנון, אספקה והתקנת מערכות סולאריות פוטו-וולטאיות לייצור חשמל נקי, והנה בעלת ניסיון עשיר ומגוון בהקמת מערכות סולאריות וביצוע פרויקטים רבים המתנוססים על גבי מבנים שונים בארץ ובעולם. עד כה התקינה החברה מעל 20 מגה-וואט מערכות סולאריות בישראל ובחו"ל.

חברת פאוורסיינס בבעלות שיכון ובינוי מקבוצת אריסון ומשקיעים פרטיים, מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות ייחודיות להתייעלות אנרגטית ולחיסכון בחשמל. מערכות החברה, פיתוח כחול-לבן, מצמצמות את צריכת החשמל בשיעור של 10% - 35%. החברה התקינה כבר עשרות אלפי מערכות בארץ ובעולם, אשר הביאו לאורך השנים לחסכון משמעותי בצריכת החשמל, ומנעו פליטה של מאות אלפי טון  גזי חממה.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy