פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 25.04.2024
עסקה בהיקף של כ- 500 מיליון דולר ארה"ב לחברה ישראלית
30/05/2013 16:52

קבוצת פ.ק. תקים תחנת כוח בהספק 70 מגה-וואט בפרו ג'נרנט (GenRent), חברת בת של קבוצת פ.ק., זכתה במרכז להקמת תחנת כוח חדשה מבוססת דלק פוסילי (HFO) בהספק של 70 מגה-וואט באיקיטוס, פרו.

תחנת כח של פ.ק. גנראטורים בברזיל



ג'נרנט (GenRent), חברת בת של קבוצת פ.ק., זכתה במרכז להקמת תחנת כוח חדשה מבוססת דלק פוסילי (HFO) בהספק של 70 מגה-וואט באיקיטוס, פרו. הפרויקט, צפוי להתחיל לפעול בתוך 30 חודשים מחתימת ההסכם. הפרויקט יבוצע במתווה BOT (בנה-הפעל-העבר), כאשר במסגרתו קבוצת פ.ק. תתכנן, תממן, תקים, תפעיל וכן תספק שירותי תחזוקה לתחנת הכוח התרמו-אלקטרית החדשה, לתקופה של 20 שנים. בנוסף להקמת תחנת הכוח, פ.ק. תבנה את קו ההולכה אל תחנת הכוח במתח 60 קילו-וולט. עלות הקמת הפרויקט צפויה להיות כ- 100 מיליון דולר ארה"ב וסך התקבולים לאורך 20 שנות הפרויקט צפוי להיות כ- 500 מיליון דולר ארה"ב.
קבוצת פ.ק. מחזיקה בעמדה ייחודית בשוק האנרגיה הגלובאלי כמי שמציעה ללקוחותיה תחנות כוח זמניות וקבועות כאחד. יכולת ייחודית זו מאפשרת לקבוצה לספק ללקוחותיה פתרונות אופטימאלים המותאמים באופן ייחודי לצרכיהם.
"בזכות ניסיונה העשיר של קבוצת פ.ק. בהקמת והפעלת תחנות כוח באמזונס של ברזיל, פיתחה  הקבוצה את המומחיות הדרושה על מנת להתגבר על תנאים השטח הייחודיים לאמזונס, כגון אחוזי לחות גבוהים במיוחד והעובדה שהגישה לאיקיטוס מתאפשרת רק דרך שדה התעופה והנמל המקומיים" אומר אבנר קורץ, יו"ר קבוצת פ.ק..
"תחנת הכוח שתקים קבוצת פ.ק. תשפר באופן משמעותי את אספקת החשמל עבור 160,000 תושבי בירת האמזונס של פרו, אשר כיום אינה מחוברת לרשת החשמל הארצית, ותתרום רבות לפיתוח הכלכלי של האיזור. הפרויקט מוכיח את יכולותיה של קבוצת פ.ק. בפיתוח פרויקטים חוצי גבולות בתחום האנרגיה וכן את חוסנה הפיננסי של הקבוצה" אומרת ד"ר חנה-מוריאל סיטבון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומימון של קבוצת פ.ק..

 

 

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy