פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 26.04.2024
חברת אקו וייב פאוור זכתה בהכרה באתגר האנרגיה של Shell ו-CNBC וב- The Business Green Leaders Awards
09/07/2013 15:25

אינה ברוורמן, השותפה המייסדת של אקו וייב פאוור, ייצגה את החברה באתגר של "הזדמנויות אנרגיה 2013" של Shell ו-CNBC, והשולחן שלה (7) נבחר לזוכה של הערב. במקביל גב' ברוורמן הייתה מועמדת לפרס בטקס ה-"Business Green Leaders Award" בקטגוריית המנהלת הצעירה של השנה.

 


.
תל אביב, ישראל, 09 ביולי 2013 - זה היה שבוע מרגש עבור חברת אקו וייב פאוור הישראלית, בעקבות ייצוג החברה ע"י השותפה המייסדת, גב' אינה ברוורמן, ב- "אתגר הזדמנויות האנרגיה 2013" בחסות Shell  ו-CNBC, ובחירת השולחן שלה כזוכה הערב, אשר חיזק את מוערבותה והבנתה העמוקה של חברת אקו וייב פאוור בשוק האנרגיה העולמי.

מסע "הזדמנויות האנרגיה 2013" התחיל בסיעור מוחות, שבו 82 בכירים, קובעי מדיניות ואקדמאים נאספו במטרה להציע פתרון IT  לפליטת גזי החממה והפחתתם ב-20% ב-20 השנים הבאות.
סיעור המוחות הראשון השנה התקיים בראש מגדל הרון בלונדון; בו שילוב הנוף המרהיב עם הנורות התלויות עזרו לעורר חשיבה יצירתית ותרמו להנאת הערב.
לאחר מספר דיונים סוערים, השולחנות הצביעו לרעיונות המועדפים עליהם, פירטו את הרעיון שנבחר ולאחר מכן ניתנו להם 90 שניות לשווק את הרעיון שלהם לכל החדר.
לפי CNBC:" ברגע שהתחיל סיעור המוחות, הראשים נרכנו ברחבי החדר ומגוון עצום של פתרונות הוצעו, החל ממערכות אוטומציה לגנרטורים וכלה באפליקציות שישתמשו במידע שנגיש לקהל הרחב. לבסוף, התוצאות היו צמודות, כשנקודות בודדות הפרידו בין השולחנות. מספר המזל 7, הביא את הניצחון לשולחן מספר 7, שהציג פתרון בעל 7 שלבים לשילוב הIT  לקידום תעשיית האנרגיה הירוקה.
שולחן מספר 7  כלל את גב' אינה ברוורמן מאקו וייב פאוור, פרופ' רוג'ר קאשמור מ"הרשות לאנרגיה האטומית בבריטניה", לורד האוול, היועץ האישי לשר החוץ לאנרגיה ומשאבי אבטחה, גב' אשלי גאן מחברת "Which?", דאנקן פרייס מ-"Verco", שילה ויטלי מ"Overseas Development Institute", דייויד ניוברי מה"Energy Policy Research Group", כריס למברט מ" Westminster Energy Forum ", אלי סולטן מ" Swicetec" וג'ודי הסקניה מ" "Alertme.
ניתן לראות קטע וידאו מהאתגר בכתובת: http://www.energyopportunities.tv/Empowering-Innovation/London-Brainstorm-Highlights
בנוסף, ביום למחרת נבחרה גב' ברוורמן כסגנית בטקס ה"Business Green Leader  Award 2013" היוקרתי.
לדברי מארגני הטקס: "מעל 350 מנהלים, יזמים, פוליטיקאים ואנשי תעמולה מכל רחבי הכלכלה הירוקה התכנסו בטקס פרסי המנהיגים העסקיים בתחום האנרגיה הירוקה שהמתקיים זה השנה השלישית בלונדון. האירוע היה תחרותי מאי פעם כשמתוך 200 מועמדים נשארו רק 97 שעלו לשלב הסופי. כל אחד מהם  ייצג את מחויבותה של הכלכלה הירוקה לחדשנות ולאחריות סביבתית. אז פעם נוספת אנו מברכים את כל המועמדים שלנו."
בתגובה, מר דייויד לב, מנכ"ל ומייסד החברה, בירך את גב' ברוורמן ואמר: "ההתקדמות משמעותית וההתעניינות הגוברת בפעילותה של חברת אקו וייב פאוור, מראה כי החברה ומייסדיה נהנים ממוניטין חזק בשוק האנרגיה המתחדשת". הוא הוסיף ש"החברה כרגע עובדת על מספר עסקאות משמעותיות מאוד, אשר יתגלו בהמשך השנה וללא ספק יפתיעו את התעשייה כולה".

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy