פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 19.04.2024
מהפכת הגז הטבעי מגיעה גם לחקלאות.
14/01/2014 14:31

חברת "תעשיות אנרגיה" התקינה מערכות חימום מתקדמות המותאמות גם לשימוש בגז טבעי בפרויקט רחב היקף של חממות כהן בישובי גדרות.

 

 

מהפכת הגז הטבעי מגיעה גם לחקלאות. חברת "תעשיות אנרגיה" התקינה מערכות חימום מתקדמות המותאמות גם לשימוש בגז טבעי בפרויקט רחב היקף של חממות כהן בישובי גדרות.

חממות כהן הם ממגדלי הייחורים לצמחי בית הגדולים בעולם ומייצאים את מרבית התוצרת לחו"ל. הפרויקט החדשני משתרע על שטח של 60 דונם ונבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מנכ"ל תעשיות אנרגיה, ציון סוקי, מסר שהחברה התקינה בפרויקט מערכת חימום דו תכליתית שמתאימה לשימוש בגז טבעי או במזוט. כך ניתן יהיה להפעיל את המערכת בעזרת מזוט בתקופת הביניים עד לחיבור המתחם לרשת הגז הטבעי הארצית. בעתיד, במקרה של הפסקה זמנית באספקת הגז, ניתן יהיה לחזור בכל עת לשימוש במזוט.

בחממות שולבה מערכת ייחודית לפיזור החום המבוססת על צינורות מעולעלים עם שטח פנים רחב. המערכת, שפותחה על ידי שלמה בורובסקי מתעשיות אנרגיה, גורמת לפיזור אחיד של החום, חוסכת כ-30% מצריכת האנרגיה ושומרת על יציבות הטמפרטורה בחממה גם במקרה של קור חריג בחוץ.

תעשיות אנרגיה (לשעבר "דוודים וצינורות") מקבוצת בי-פיור היא מיצרני ומשווקי ציוד החימום הגדולים בישראל בחקלאות, תעשייה, רפואה ולבריכות שחיה. החברה עוסקת, בין השאר, בהסבת מערכות חימום לשימוש בגז טבעי עבור מפעלי תעשייה.
 

 

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy