פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 29.03.2024
חברת אקו וייב פאוור זכתה בתחרות היזמות במסגרת כנס MIXIII 2014
25/05/2014 14:50

החברה זכתה בפרס החדשנות מטעם פרוסט וסאליוון, ומוקדם יותר השנה התבשרה החברה כי היא זכתה בתחרות הבינלאומית הENERGY Globe Awards , בקטגוריית "הטכנולוגיה הטובה בישראל" והפרס יוענק לחברה במהלך יום איכות הסביבה של האו"ם ב4 ליוני, 2014.

 

אינה ברוורמן עם המדען הראשי אבי חסון


 

באירוע החדשנות השנתי הגדול של תעשיית ההייטק הישראלית, שנערך בין ה20 ל22 במאי בגני התערוכה בתל אביב, קיים המדען הראשי במשרד הכלכלה תחרות בה חיפש את הסטארטפ החדשני הבא של ישראל. חברת אקו וייב פאוור זכתה בתואר הנחשק יחד עם שתי חברות נוספות.

 

שישים חברות סטארט אפ צעירות התחרו על פרס החדשנות בחסות המדען הראשי של משרד הכלכלה, במסגרת תחרות סטארטאפים שנערכה במהלך הMIXIII 2014, שהנו האירוע השנתי המרכזי של ענפי ההייטק בישראל.
שישים החברות, שעברו את הסינון המקצועי של המדען הראשי הציגו בביתן סטארטאפים מיוחד, שהיווה כ10% משטח התערוכה כולה ומוקם במרכזה.
עשרים חברות ,10 מתחום ההיי-טק ו-10מתחום הביומד) מתוך 60 המציגים הנבחרים) נבחרו על ידי צוות השופטים לאחר סבב ראיונות, וקיבלו הזדמנות להציג את המוצר/שירות/טכנולוגיה שלהן במהלך הכנס, במצגת של 7 דקות, כחלק מהתכנית הרשמית של הכנס. מתוכן, 3 חברות נבחרו והוכרזו כזוכות ביום האחרון לתערוכה. כאמור, הזוכות היו אקו וייב פאוור ((ECO WAVE POWER חברת ווקל זום (VOCALZOOM) וחברת סקרים (SQream).
הזכייה של חברת אקו וייב פאוור, שפיתחה טכנולוגיה יחודית לייצור חשמל מגלי הים, הנה בהמשך לרצף זכיות שקיבלה החברה בשנים האחרונות. בשנת 2012, החברה זכתה בפרס החדשנות מטעם פרוסט וסאליוון, ומוקדם יותר השנה התבשרה החברה כי היא זכתה בתחרות הבינלאומית הENERGY Globe Awards , בקטגוריית "הטכנולוגיה הטובה בישראל" והפרס יוענק לחברה במהלך יום איכות הסביבה של האו"ם ב4 ליוני, 2014.
אבי חסון , המדען הראשי (בתמונה עם אינה ברוורמן, קו-יזמית, מטעם אקו וייב פאוור והזוכים הנוספים) נכח במעמד הענקת הפרסים ושיבח את החברות הזוכות. בנוסף אמר כי  "לשכת המדען הראשי משקיעה רבות בשלב ההזנק ובחברות הסטארטאפ. אנו מאמינים, שהשקעה מאסיבית ביזמות בשלב הראשוני היא מפתח להצלחה עתידית. אירוע ה- Mixiii 2014הוא פלטפורמה יחידה מסוגה, בה ניתן יהיה להתרשם מקהילת החדשנות והטכנולוגיה הישראלית".
גם דיויד סטארק, מנהל בפלטפורמת ההשקעות OURCROWD, ואחד השופטים בכנס, שיבח את ההתקדמות המשמעותית של חברת אקו וייב פאוור לקראת מיסחור, ואמר כי השופטים התרשמו מאוד מן החברה והטכנולוגיה שפיתחה.
חברת אקו וייב פאוור הוקמה בשנת 2011 והפכה לשחקנית משמעותית בשוק ייצור החשמל מגלי הים. בתוך תקופת זמן קצרה יחסית, החברה הצליחה להעמיד צנרת פרויקטים של 79 מגה וואט. בהתאם לכך, כיום החברת החלה סבב ראשון של גיוס הון בסך של 10 מיליון דולר שמנוהל על ידי חברת BDO.
תמר בן דור, מנהלת השקעות במחלקת מיזוגים ורכישות של פירמת ראיית החשבון, מלווה את אקו-וויב בתהליך הגיוס, ובכתבה שהתפרסמה בסוף השבוע בגלובס, אמרה כי "בדרך כלל", "אנחנו פחות מתעסקים בגיוסי הון לחברות סטרט-אפ שעוד לא מוכרות, אבל החברה הזאת חדשנית והטכנולוגיה שלה נראית לנו פורצת דרך - כמובן בהנחה שהם יוכיחו את ההיתכנות שלה. אנחנו מחפשים עבורם שותף אסטרטגי. אנחנו מאמינים בחברה כי יש לה סיכוי להיות זאת שתעשה את השינוי המשמעותי בתחום אנרגיה מגלי הים. בינתיים עשינו כמה פגישות עם גופים בתחום".


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy