פרסם אצלנו
צור קשר
יום שבת 20.04.2024
עיקרי העדכון של אלה פריד, אנליסטית בכירה בלאומי שוקי הון, לסקטור הגז:
24/07/2014 17:54

להערכתנו, לאירועים הגיאו- פוליטיים האחרונים אין בשלב זה השפעה מהותית על סיכויי קיומה של אופציית היצוא האזורי בכלל, ועל היצוא מצרים ולתורכיה בפרט. אי לכך, העלנו את מחירי היעד שלנו לרוב מניות הסקטור, תוך הותרת ההמלצה על "תשואת שוק" , עד שתושג התקדמות ממשית באחד מה-MOU's העומדים על הפרק. שורה תחתונה: למרות אי-הוודאות, אנו וממשיכים להפגין אופטימיות ביחס לאופציה האזורית, המתבטאת בעליה מתונה בכל מחירי היעד. המניה המועדפת עלינו כעת היא אבנר, עם אפ-סייד של 8%.

 


להלן עיקרי העדכון של אלה פריד, אנליסטית בכירה בלאומי שוקי הון, לסקטור הגז:

סקטור הגז: התרחיש האזורי עדיין רלוונטי
בעקבות העלאה הרזרבות של לוויתן בכ-16% ל-21.93 TCF וכמות הקונדנסאט לכ-40.3 מיליון חביות, אשר התפרסמה בשבוע הראשון של הלוחמה בעזה, השהינו את תגובתנו עד להתבהרות חלקית של התמונה.
להערכתנו, לאירועים הגיאו- פוליטיים האחרונים אין בשלב זה השפעה מהותית על סיכויי קיומה של אופציית היצוא האזורי בכלל, ועל היצוא מצרים ולתורכיה בפרט. אי לכך, העלנו את מחירי היעד שלנו לרוב מניות הסקטור, תוך הותרת ההמלצה על "תשואת שוק" , עד שתושג התקדמות ממשית באחד מה-MOU's העומדים על הפרק.
שורה תחתונה: למרות אי-הוודאות, אנו וממשיכים להפגין אופטימיות ביחס לאופציה האזורית, המתבטאת בעליה מתונה בכל מחירי היעד.  המניה המועדפת עלינו כעת היא אבנר, עם אפ-סייד של 8%.
הסקירה המלאה מצורפת.

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy