פרסם אצלנו
צור קשר
יום רביעי 08.05.2024
כיצד חברת ג.ו קירור בע"מ חסכה למלון הילטון אלפי שקלים?
29/07/2014 05:50

בעזרת תהליכי התייעלות אנרגטית אפשר לחסוך משמעותית בחשמל ובו בזמן להפחית את כמות זיהום הסביבה. חברת ג.ו קירור בע"מ סיפקה שירות זה למלון הילטון בתל אביב. כיצד הוא התבצע? כל הפרטים לפניכם

 

שיתוף הפעולה של מלון הילטון וחברת ג.ו קירור בע"מ נוצר לפני מספר שנים כאשר מלון הילטון פנה לחברת ג.ו קירור בע"מ בבקשה לספק פתרון לבעיית צריכת חשמל הנובעת ממערכות הקירור וההקפאה.  על אף שמערכות אלו היו מתקדמות וחדישות, הן עדיין סבלו מתקלות וצריכת חשמל מופרזת שאותה מלון הילטון ביקש להפחית ע"י התייעלות אנרגטית, תהליך ייעול של מערכות שונות הצובר תאוצה בשנים האחרונות.
חברת ג.ו קירור בע"מ נענתה וערכה סדרה של אבחונים מקיפים ויסודיים של מערכות הקירור בכדי למצוא היכן יש בעיה במערכות ואיך ניתן לטפל בהם.
לאחר בדיקה מקיפה ויסודית של כל מערכות הקירור במלון וכחלק מתהליך ההתייעלות האנרגטית, ג.ו קרור בע"מ הובילה מהלך של ייעול המערכות.  מהלך זה כלל טיפול ושדרוג הציוד הקיים, החלפת מפזרי קור ומעבים ואופטימיזציה של מערכות הקירור במלון כך שייתנו תפוקה מירבית אך גם יהיו חסכוניות למלון.
כל הפעולות האלה הביאו לתוצאה של חיסכון משמעותי והספק גדול יותר של מערכות הקירור בעשרות אחוזים.
גם כיום, לאחר מספר שנים, עדיין ההישגים הנאים נשמרים, תוך כדי תחזוקה מינימלית ושירות בקרה מרחוק, אשר מאפשר לשלוט על מערכות הקירור במלון גם מרחוק.
לאחר תהליך ההתייעלות האנרגטית,  מלון הילטון תל אביב נהנה מחיסכון משמעותי וקבוע של עשרות אחוזים מצריכת החשמל ויכולת הספק קירור גבוה יותר, וכמו כן הוא פולט פחות מזהמים סביבתיים וכך תורם לסביבה ירוקה יותר.

:לינק לאתר
http://www.gvk.co.il


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy