פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 19.04.2024
• מניות כיל יירשמו למסחר בבורסה לניירות ערך בניו יורק (NYSE).
13/09/2014 07:34

במקביל לרישום בניו יורק, 62,000 ממניות כיל צפויות להימכר במסגרת הצעת מכר של החברה לישראל.

 12.9.14

כיל מנפיקה את מניותיה בארה"ב

• מניות כיל יירשמו למסחר בבורסה לניירות ערך בניו יורק (NYSE).
• במקביל לרישום בניו יורק, 62,000 ממניות כיל צפויות להימכר במסגרת הצעת מכר של החברה לישראל.

כיל, יצרנית גלובלית של דשנים ומוצרים מיוחדים המספקת את הצרכים החיוניים של אוכלוסיית העולם הגדלה בעיקר בשווקי המזון, החקלאות והחומרים המורכבים, הודיעה היום על הנפקה לציבור בבורסה לניירות ערך בניו יורק.

כפי שהודיעה היום החברה לישראל, 62,000,000 ממניות כיל, המוחזקות כיום בידי בעלת המניות הגדולה בכיל, החברה לישראל, צפויות להיות מוצעות לציבור כאשר כיל לא תקבל תמורה. החברה לישראל צפויה להעניק לחתמי המשנה (שיוגדרו להלן) אופציה של 30 יום לרכישת עד 6,200,000 מניות נוספות. חלק ממכירת מניות החברה לישראל בנוי כעסקה נגזרת, על מנת לאפשר לבעלי המניות המוכרים חשיפה לעלייה עתידית פוטנציאלית במחירי מניית כיל וכן הגנה מסוימת מפני ירידה במחיר המניה.

כיל הגישה תשקיף  (F-1) ל- SEC, הרשות הפדרלית לניירות ערך של ארה"ב, לצורך רישום למסחר של מניותיה בבורסה לניירות ערך בניו יורק (NYSE). מניותיה של כיל נסחרות כעת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (TASE), ורישום מניות החברה בארה"ב יביא לרישום כפול של מניות החברה הן בבורסה בניו יורק והן בבורסה בתל אביב. המניות צפויות להתחיל להיסחר בבורסה בניו יורק ב- 24 בספטמבר 2014, תחת הסימול: "ICL".

מורגן סטנלי וברקליס קפיטל ישמשו כחתמים ראשיים בהצעת המניות לציבור. גולדמן סאקס ודויטשה בנק ישמשו כחתמים ו- BMO Capital Markets הינם שותפים לניהול ההנפקה (כולם להלן "חתמים"). תשקיף כתוב העומד בדרישות סעיף 10 לתיקון לחוק ניירות הערך האמריקאי משנת 1933, ניתן יהיה לקבל, עם פרסומו, בכתובת:

Morgan Stanley & Co. LLC at 180 Varick Street, Second Floor, New York, New York 10014, Attention: Prospectus Department, and Barclays Capital Inc., at c/o Broadridge Financial Solutions, 1155 Long Island Avenue, Edgewood, NY 11717, by email at barclaysprospectus@broadridge.com or by telephone at 1-888-603-5847.


עותק של התשקיף יופיע גם האתר הרשות לניירות ערך האמריקאית ב www.sec.gov  וכן באתר הרשות לניירות ערך בישראל ב www.magna.isa.gov.il כנספח לדיווח המיידי שהגישה כיל.

כיל לא תקבל כל תמורה ממכירת המניות ע"י החתמים, בין אם החברה לישראל תחליט על הסכם מכירה עתידי ובין אם תמכור מניות ישירות לחתמים, לרבות כל תמורה מכל פעולה שתבוצע על ידי החתמים מכוח אופציה לרכישת מניות נוספות מהחברה לישראל. הגשת התשקיף נעשית בהתאם להסכם זכויות רישום (Registration Rights) שבו התקשרה כיל עם החברה לישראל, בהמשך לאישור בעלי המניות של כיל מיום 8 במאי 2014.

הנפקת המניות של החברה לישראל תיעשה אך ורק באמצעות תשקיף. הצהרת הרישום הנוגעת לניירות ערך אלה עדיין לא נכנסה לתוקף, ומניות לא ימכרו או יוכלו להירכש לפני מועד כניסתה של הצהרת הרישום לתוקף. הודעה לעיתונות זו לא תהווה הצעה למכור או שידול להצעה לרכוש, ומניות לא יימכרו בשום מדינה או תחום שיפוט שבו הצעה, שידול או מכירה הינם בלתי חוקיים לפני רישומם או אישורם על פי חוקי ניירות הערך של אותה מדינה או תחום שיפוט.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy