פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 19.04.2024
אקו-ווייב תשתתף בפסגת האקלים אשר עורך המזכיר הראשי של האו”ם.
16/09/2014 16:39

חברת אקו וייב פאוור קיבלה הכרה חשובה ומשמעותית בשל מומחיותה ותרומתה לתחום האנרגיה המתחדשת על ידי האו”ם אשר הזמין את גב' אינה ברוורמן, מייסדת החברה, למטה האומות המאוחדות על מנת להשתתף בUnited Nations Private Sector Forum on Climate Change שיערך ב23 לספטמבר בניו-יורק, כחלק מפסגת האקלים אשר עורך המזכיר הראשי של האו”ם.

 

חברת אקו וייב פאוור קיבלה הכרה חשובה ומשמעותית בשל מומחיותה ותרומתה לתחום האנרגיה המתחדשת על ידי האו”ם אשר הזמין  את גב' אינה ברוורמן, מייסדת החברה, למטה האומות המאוחדות על מנת להשתתף ב-United Nations Private Sector Forum on Climate Change  שיערך ב23 לספטמבר בניו-יורק, כחלק מפסגת האקלים אשר עורך המזכיר הראשי של האו”ם.
השנה, הפורום יאחד יותר מ350 מנהיגים מהסקטור הפרטי ,מן הממשל(כולל נשיא אר"הב מר ברק אובמה) ומן האומות המאוחדות עצמן על מנת לדון בנוגע לפיתוח פתרונות אשר יביאו לשינוי מהותי וארוך טווח בתחום האנרגיה המתחדשת.

אינה ברוורמן


עבור נציגי המגזר הפרטי, הכנס מהווה הזדמנות יחודית שבה יוכלו להציג ולהדגים לראשי מדינות וממשלות את תהליך הפיתוח וההטמעה של הפתרונות שברשותם  ובכך יעודדו ויקדמו מהלך קולקטיבי נרדש להפחתת פליטות המזהמים ולהגביל את עליית הטמפרטורות הגלובאלית לפחות מ2 מעלות צלסיוס.
חברת אקו וייב פאוור בטוחה כי אנרגיה ברת קיימא העצורה בגלים היא אחת מהאפשרויות המשמעותיות ביותר להפחתת רמות הזיהום ורמות פליטת המזהמים. אקו וייב פאור תדאג להציג את גישתה זו בכנס הייחודי.
הארוע מגיע בהמשך למגעים קבועים אשר מנהלת חברת אקו ווייב פאוור עם האו"ם, לאחרונה, חברת אקו וייב פאוור הצטרפה ליוזמת "Caring For Climate" אשר מונהגת ע"י האו"ם. כמו כן קיבלה את פרס היוקרתי "Energy Globe Award" עבור "הפרוייקט הטוב בישראל", פרס אשר הוצג תחת חסותה של UNESCO ובשיתוף עם UNEP.
עם יותר מ-160 מדינות המשתתפות בתחרות ומעל 1000 פרויקטים אשר מגישים מועמדותם באופן שנתי, Energy Globe Award הוא הפרס הסביבתי היוקרתי ביותר בעולם. הפרס ניתן כהכרה עבור ביצועים יוצאי דופן בנושאי יעילות אנרגיה, אנרגיה מתחדשת ושימור משאבים בעולם ותרומתו למסחורן והנגשתן של טכנולוגיות הרותמות מקורות אנרגיה חלופיים אשר אינם כרוכים בפליטת מזהמים. "גלובוס האנרגיה" הוא ללא ספק פרס אשר מהווב סימן היכר בינלאומי לנושא הקיימות.
פרס גלובוס האנרגיה הלאומי בישראל 2014 הוענק לפרוייקט "תחנת כוח מאנרגית גלים" של חברת אקו וייב פאוור. מרכז הפוקוס של הפרויקט של חברת אקו וויב פאוור מיועד לרתום את פוטנציאל אנרגית הגלים העצום, אשר מצוי בימים ובאוקיינוסים, להפקת חשמל בקנה מידה מסחרי, פעילות זו אם תיושם כראוי במקומות רבים תציל את העולם מפליטת מיליארדי טונות של גזי חממה מזיקים.
"הכבוד שהוענק לנו בקבלת הפרס הזה הוא הכרה גדולה בפועלנו ליצירת סביבה טובה יותר, ומהווה מוטיבציה עבורינו להמשיך במאמצינו בעתיד" אמרה אינה ברוורמן, זוכת פרס גלובוס האנרגיה בישראל. 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy