פרסם אצלנו
צור קשר
יום שלישי 16.04.2024
סולר לא תקני נמצא בתחנת הדלק "ג.ס אספקות בע"מ" בישוב אעבלין
20/10/2014 13:21

דגימת סולר תחבורה אשר נלקחה בתאריך 19 באוקטובר 2014, על ידי המבדקה הכימית מתחנת הדלק "ג.ס אספקות בע"מ" הממוקמת ביישוב אעבלין - כביש ראשי, התגלתה כלא תקנית. לפיכך, הורה מנהל מינהל הדלק והגז במשרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים להפסיק את מכירת הסולר ממשאבות 2 ו-5 במקום

 

20 באוקטובר 2014

 

דגימת סולר תחבורה אשר נלקחה בתאריך 19 באוקטובר 2014, על ידי המבדקה הכימית מתחנת הדלק "ג.ס אספקות בע"מ" הממוקמת ביישוב אעבלין - כביש ראשי, התגלתה כלא תקנית. לפיכך, הורה מנהל מינהל הדלק והגז במשרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים להפסיק את מכירת הסולר ממשאבות 2 ו-5 במקום.

דגימת הסולר שניטלה הכילה אחוז גופרית הגבוה מן המותר עפ"י דרישות התקן PPM) 21 במקום הדרישה בתקן ( max PPM 10.

בעקבות התוצאות הונחתה התחנה להפסיק את מכירת הסולר לתחבורה באופן מיידי, לרוקן את המלאי הקיים ולהחליפו במלאי תקין. התחנה תורשה לשוב לעבודה סדירה רק לאחר שהמלאי החדש ייבדק ויוכח כי הוא אכן עומד בתקן.

אגף הפיקוח והבטיחות של מינהל הדלק והגז במשרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים ומעבדות מאושרות על ידי הממונה על התקינה דוגמים דגימות דלק בתחנות הדלק ברחבי הארץ באופן קבוע. כל תחנה נדגמת מספר פעמים בשנה וכאשר נמצא מוצר דלק שאינו עומד בתקן, התחנה מחויבת להפסיק את מכירת הדלק הפגום ולהחליפו במוצר תקני.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy