פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 28.03.2024
זרח חיפושי נפט וגז גייסה בהנפקת זכויות כ-2.4 מיליון ש"ח
18/12/2014 09:07

שותפות זרח חיפושי נפט וגז השלימה בהנפקת זכויות גיוס של כ-2.4 מיליון ש"ח. השותף הכללי בשותפות, שהינו חברה בשליטת גוליבר אנרג'י בע"מ, השקיע בהנפקת הזכויות לפי חלקו היחסי בהון השותפות (כ-4%) כ-140 אלף ש"ח

 


זרח חיפושי נפט וגז גייסה בהנפקת זכויות כ-2.4 מיליון ש"ח

שותפות זרח חיפושי נפט וגז השלימה בהנפקת זכויות גיוס של כ-2.4 מיליון ש"ח. השותף הכללי בשותפות, שהינו חברה בשליטת גוליבר אנרג'י בע"מ, השקיע בהנפקת הזכויות לפי חלקו היחסי בהון השותפות (כ-4%) כ-140 אלף ש"ח.

זרח מייעדת את תמורת הגיוס למימון פעילותה השוטפת.

יצויין כי זרח הגישה לאחרונה לממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים שתי בקשות לקבלת רשיונות חיפושי נפט וגז - רשיון חתרורים ורשיון שיטים.

הבקשה לרשיון חתרורים הוגשה ביחד עם גינקו חיפושי נפט (מקבוצת גוליבר)  והזדמנות ישראלית-מקורות אנרגיה, קבוצת אשטרום וד"ר א. רוזנברג ושות'. הרשיון המבוקש נמצא באזור חלמיש במדבר יהודה בחלק הצפוני-מזרחי של הנגב. את הבקשה לרשיון שיטים הגישה זרח ביחד עם חברת גיאומאג' 2003 שפיתחה טכנולוגיה ייחודית לעיבוד ופיענוח של מידע סייסמי-גיאולוגי. הרשיון המבוקש נמצא במערב הנגב בין שדות הנפט של ברור-חלץ ונירים ושותפות לבקשה גם קבוצת גוליבר, באמצעות השותפויות זרח חיפושי נפט וגז וגינקו חיפושי נפט, וחברת קפיטל פוינט.

שיעור הניצול בהנפקת הזכויות של זרח הגיע ל-97.19%, שיעור שנחשב גבוה לנוכח הטלטלה בשווקי המניות והירידה החדה במחירי הנפט שפגעה בשוויין של כל חברות הנפט והגז בבורסה בתל-אביב.

רמי קרמין מנכ"ל זרח: גיוס ההון המוצלח בהנפקת הזכויות בשיעור גבוה מהווה הבעת אמון של בעלי היחידות בשותפות בפעילותה הקיימת ובתוכניותיה להרחבת הפעילות לרשיונות חדשים ביחד עם שותפים נוספים.
 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy