פרסם אצלנו
צור קשר
יום שבת 27.04.2024
כיל מוכרת את עסקיה של RHENOFLEX
19/12/2014 15:13

כיל מוצרי תכלית מוכרת את עסקי ההנעלה של Rhenoflex הממוקמת בגרמניה כחלק מהאסטרטגיה שלה להתמקד בעסקי הליבה בשווקי המזון, החקלאות והחומרים המורכבים

 19.12.14


כיל מוכרת את עסקיה של RHENOFLEX

כיל מוצרי תכלית מוכרת את עסקי ההנעלה של Rhenoflex הממוקמת בגרמניה כחלק מהאסטרטגיה שלה להתמקד בעסקי הליבה בשווקי המזון, החקלאות והחומרים המורכבים

כיל, יצרנית גלובלית של דשנים ומוצרים מיוחדים המספקת את הצרכים החיוניים של אוכלוסיית העולם הגדלה בעיקר בשווקי המזון, החקלאות והחומרים המורכבים (סימול בבורסות ניו יורק ות"א: ICL), הודיעה היום כי כיל מוצרי תכלית חתמה על הסכם למכירת היחידה העסקית Rhenoflex הממוקמת בלודוויגשפן, גרמניה ובסין ל- Findos Investor, משקיע פיננסי מגרמניה. Rhenoflex היא ספקית מובילה של חומרי חיזוק מתקדמים לנעליים ולרכיבים אורטופדיים למותגים מובילים בתעשיית ההנעלה העולמית. העסקה צפויה להסגר ברבעון הראשון של 2015.

מנכ"ל Rhenoflex ריינר גרובר מסר: "אנו גאים על כך שכיל השכילה למצוא רוכש מתאים ל- Rhenoflex שיניע את ההנהלה הקיימת להמשיך באסטרטגיית הצמיחה המוצלחת של החברה. אנו מצפים להמשך בניית המוניטין של Rhenoflex כחברה מובילה טכנולוגית וחדשנית בתעשייה בה היא פועלת, כמו גם מובילת שוק עם מוצרים ויכולות שירות ללא תחרות בתעשיית ההנעלה. העסקה מתאימה לכיל ול-Findos כמו גם לעובדיה המסורים של Rhenoflex".

מכירת היחידה העסקית Rhenoflex הינה חלק מאסטרטגיית "הצעד הבא קדימה" של כיל למימוש עסקים שאינם בליבת העסקים שלה, להתמקד בעסקי הליבה שלה בשוקי המזון, החקלאות והחומרים המורכבים ולבסס את מעמדה בשווקים אלה. המוצרים שמייצרת Rhenoflex אינם מבוססים על מינרלי הליבה של כיל.
מנכ"ל 
כיל מוצרי תכלית מארק וולמר מסר: "כיל תשתמש בתמורה ממכירת Rhenoflex כמו גם ממכירת נכסים נוספים שאינם בליבת עסקיה, לחזק את פעילות הליבה שלה, לשאוף למצוינות תפעולית, לבנות את נכסי הטכנולוגיות והמינרלים הייחודיים שלה ולהרחיב את נוכחותה הגלובלית בעיקר בשווקים מתפתחים. אנו בטוחים ש- Findos ייתמכו באופן פעיל בפעילותה העסקית ובמטרותיה של הנהלת Rhenoflex ואנו מאחלים לכל צוות Rhenoflex הצלחה בהמשך".

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy