פרסם אצלנו
צור קשר
יום שבת 27.04.2024
ההיתוך הקר של פרופסור אנדריא רוסי נוסה בהצלחה באוניברסיטת לומונוסוב במוסקבה
14/02/2015 08:07

המיתקן הפיק פי 2.74 אנרגיה ממה שהוזן לתוכו והגיע לחום של 1,000 מעלות

 Andrea Rossi Vindicated? Cold Fusion Takes Another Step Towards Credibility


andrea rossi


 

By Brian Westenhaus
Posted on Thu, 12 February 2015 21:31 | 15
Professor Alexander Parkhomov of Lomonosov Moscow State University has published a paper describing his successful replication of Andrea Rossi’s E-Cat LENR or cold fusion device.

It seems Parkhomov managed to acquire enough working data from Swedish and Italian academics to execute an experimental replication that offers data showing 2.74 more energy out than put in. As well as the paper there is video, diagrams and photography.

Another attempt by the Martin Fleischmann Memorial Project (MFMP) to replicate Andrea Rossi’s E-Cat, cold fusion reactor ended explosively last Thursday after the reactor heated to over 1,000º C.

linkhttp://oilprice.com/Energy/Energy-General/Andrea-Rossi-Vindicated-Cold-Fusion-Takes-Another-Step-Towards-Credibility.html

 

תגובה: ההיתוך הקר של פרופסור אנדריא רוסי נוסה בהצלחה באוניברסיטת לומונוסוב במוסקבה

א א
aa@aa.bb.com


אני שמח שהמגזין שלכם מסקר את ההתפתחויות בעניין אפקט רוסי (האפקט שמתפעל את מתקני LENR מטיפוס E-Cat). זה תחום שעשוי לחולל מהפכה בכלכלת האנרגיה העולמית, אם כי זה עלול לקחת שנים רבות. למדינת ישראל חשוב שתהיה חלוצה בנידון, שכן לישראל אין אוצרות טבע רבים שיבטיחו את קיומה חאורך זמן. כל מה שיש לישראל הוא אנשים חושבים. המרוץ לפיתוח LENR חשוב ביותר לישראל, אל לנו להיות האחרונים שעולים על הרכבת הזו. מאידך - רוב הסיקורים בארץ כמו בשאר העולם די שטחיים. המתקן של אלכסנדר פרחומוב אינו בדוק דיו, יש בו בעיות לגמרי לא מבוטלות ואולי הוא שגוי. עם זאת, צריך להביאו בחשבון את מתקן פרחומוב כשלב לבניית מתקן של שיחזור (רפליקציה) של אפקט רוסי, כאשר השיחזור אינו תלוי כלל בשיתוף עם רוסי. דרישת הרפליקציה (ללא שיתוף רוסי) תשים את הקץ לזלזול של המיינסטרים באפקט רוסי. המטרה של קבוצת MFMP שהוזכרה בידיעה היא לעצב רפליקציה מהימנה, פשוטה לביצוע ואם אפשר גם פשוטה - זאת, כדי שאמיתות אפקט רוסי תוכר במיינסטרים (משום שהיא תבוצע בהרבה מעבדות בעולם). לפחות אחד מבין קבוצת MFMP אמור להפגש עם פרחומוב במוסקווה, בתאריך 26 פברואר 2015 כדי שפרחומוב ימסור לו פרטים קטנים על המתקן שלו (פרטים טכניים שלא ניתן לכלול אותם בפרסומיו). כמו כן, המבקר/מבקרים מטעם MFMP באותו זמן ינסו להפגש עם חוקרי LENR רוסיים נוספים לצורך חילופי אינפורמציה. נקווה שהפגישות יהיו פוריות. 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy