פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 25.04.2024
מנוע של ''רולס רויס'' יניע את הפרוייקט של ''טלמניע''
22/02/2015 14:08

חב' ''טלמניע'' מתקינה בימים אלה במפעל ''שניב'' באופקים את מנוע הגז הראשון מתוצרת חב' ROLLS ROYCE'''' לתחנת קוגנרציה בארץ עידו אליישיב סמנכ''ל פרוייקטים בטלמניע: ''שווי הקמת תחנת הקוגנרציה כ-21 מיליון ש''ח עם חוזה תחזוקה לתקופה של 10 שנים בשווי של 12 מיליון ש''ח''.

 מנוע של ''רולס רויס'' יניע את הפרוייקט

של ''טלמניע''
חב'  ''טלמניע''  מתקינה בימים אלה במפעל ''שניב'' באופקים את מנוע הגז הראשון מתוצרת חב' ROLLS ROYCE'''' לתחנת קוגנרציה בארץ.

עידו אליישיב סמנכ''ל פרוייקטים בטלמניע: ''שווי הקמת  תחנת הקוגנרציה כ-21 מיליון ש''ח עם חוזה תחזוקה לתקופה של 10 שנים בשווי של 12 מיליון ש''ח''.

בימים אלה התקינה חב' ''טלמניע'' במפעל ''שניב'' באופקים את מנוע הגז הראשון מתוצרת חב' ROLLS ROYCE'' במסגרת הקמת תחנת קוגנרציה.
המנוע הינו בהספק של 5.7 מגה ואט ואמור לספק למפעל 3 טון קיטור.
עידו אליישיב סמנכ''ל הפרוייקטים בחב' טלמניע מציין,  ששווי הקמת  תחנת הקוגנרציה כ-21 מיליון ש''ח עם חוזה תחזוקה לתקופה של 10 שנים בשווי של 12 מיליון ש''ח.
מנוע הגז הטבעי הוא ,כאמור, של חברת ROLLS ROYCE המתמחה בייצור טורבינות גז ומנועי גז טבעי המובילים בעולם מבחינת נצילות ותקינה מחמירה ביותר בנושא זיהום אויר.
הפרוייקט נחתם בקיץ האחרון והתחנה תתחיל לייצר חשמל כבר במאי השנה.
במסגרת הפרויקט טלמניע תבצע, במסגרת היותה קבלן EPC, עבודות צנרת קיטור בלחץ גבוה, עבודות צנרת גז טבעי, עבודות מתח גבוה, מערכות טיפול במים ושפכים ומערכות איוורור.
מפעל ''שניב'' הינו פורץ דרך בתחום הגז הטבעי כאשר היה הראשון שהתחבר לרשת חלוקת הגז הטבעי בישראל וכעת יהיה הראשון שבבעלותו תחנת כוח בטכנולוגיית קוגנרציה בגודל כזה ובשימוש במנועי גז ולא בטורבינות גז אשר הינן הרבה פחות נצילות אנרגטית.
טלמניע הסבה בשנה האחרונה לשימוש בגז טבעי גם את מפעל סוגת בקריית גת, נגב קרמיקה בירוחם, מפעל יהודה פלדות באשקלון, מכון הפסדים של תנובה ומשקי עמק יזראל בכפר ברוך ואת הסבת מפעל קוניאל בירוחם ובמהלך שנת 2015 תקים עוד כ-5 תחנות כוח בהיקף דומה במפעלים באזור הדרום.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy