פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 18.04.2024
החשאיות בקצא"א: לפיד נטל סמכויות מבכירה שפעלה להדק את הפיקוח על החברה
24/02/2015 08:11

שר האוצר לשעבר האריך את כהונתו של יו"ר החברה יוסי פלד, זמן קצר לפני דליפת הנפט. כך התאפשר גם המשך העסקתם של שני מקורבים ליש עתיד בשכר גבוה בחברות קשורות הארכת הכהונה של פלד תאפשר להמשיך גם את העסקת שני מקורבים למפלגתו של לפיד בחברות הקשורות לקצא"א: עו"ד רונן אביאני, היועץ המשפטי של יש עתיד, המשמש כעוזרו של פלד, ומועסק כיועץ חיצוני; ולימור פוקר-קוברינסקי, אחותו של הלל קוברינסקי, יועצו של לפיד, המועסקת כיועצת חיצונית בדוראד. עלות העסקתו של כל אחד מהם מגיעה לעשרות אלפי שקלים בחודש. אביאני והלל קוברינסקי חתמו על הסדרי ניגוד עניינים.

 החשאיות בקצא"א: לפיד נטל סמכויות מבכירה שפעלה להדק את הפיקוח על החברה

שר האוצר לשעבר האריך את כהונתו של יו"ר החברה יוסי פלד, זמן קצר לפני דליפת הנפט. כך התאפשר גם המשך העסקתם של שני מקורבים ליש עתיד בשכר גבוה בחברות קשורות
אבי בר-אלי ירדן סקופ אלוף בן,הארץ
24.02.2015 02:14



שר האוצר הקודם, יאיר לפיד, האריך את כהונתו של יושב ראש חברת קצא"א, יוסי פלד, שבועיים לפני שפוטר מהממשלה. באופן תמוה, בחר לפיד להאריך את כהונת פלד אף שזו אמורה היתה להסתיים רק שנה לאחר מכן, באוקטובר 2015. לפיד החליט על כך באוגוסט שעבר, וחתם על ההארכה ב-19 בנובמבר, כשבועיים לפני דליפת הנפט מהצינור של קצא"א שגרמה נזק כבד לשמורת הטבע עברונה בערבה. כהונת פלד הוארכה עד לתום הזיכיון של קצא"א להפעלת צינור הנפט אילת-אשקלון במארס 2017. במקביל החליט לפיד על שינוי פרסונלי בתפקיד מפתח הקשור לקצא"א, שבמסגרתו הוחלפה בעלת תפקיד שפעלה להדק את הפיקוח על החברה.

להרחבה


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy