פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 29.03.2024
מנכ"ל זמני לחברת החשמל
28/04/2015 12:23

סמנכ"ל הלקוחות של חברת החשמל, יצחק בלמס, ימלא את מקומו של מנכ"ל החברה, עד לכניסת המנכ"ל הבא לתפקידו. כך החליט אמש דירקטוריון החברה בראשות אלוף מי. יפתח רון טל.

 | חדשות האנרגיה |

בסוף השבוע תכנס לתוקפה הודעת ההתפטרות של המנכ"ל הנוכחי, אלי גליקמן, שהודיע בספטמבר 2014 על רצונות לפרוש מהתפקיד. וועדת האיתור שהקימה החברה בחרה בעופר בלוך לתפקיד המנכ"ל הבא. המינוי מותנה באישור שר האוצר שאת מקומו ממלא ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התשתיות סילבן שלום, אולם השר נמנע עד כה מלחתום על האישור ומקורביו הסבירו שהוא מבקש להעביר את ההחלטה לשר שייכנס לתפקיד עם כינון הממשלה החדשה. בלוך הוא מנהל מוערך שהיה בעבר מנכ"ל חברת נטפים המייצרת ומשווקת מערכות השקיה, מנכ"ל חברת הטלוויזיה בלוויין יס ומנכ"ל מפעלי נייר חדרה. הוא צורף לרשימת המועמדים לניהול חברת החשמל ביוזמת רשות החברות וגבר על עשרות מועמדים אחרים. דירקטוריון חברת החשמל הודיע כי הוא מקבל את מועמדותו של בלוך שאמור היה להיכנס השבוע לתפקידו.

העיכוב במינוי מנהל קבוע לחברת החשמל מעכב גם את מימוש מהלכי הרפורמה בחברה, הכוללת תכנית התייעלות ופיטורי עובדים. העיכוב בביצוע הרפורמה היה גם הרקע להתפטרותו של גליקמן, שטען שללא ביצוע הרפורמה לא ניתן לנהל את החברה.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy