פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 25.04.2024
סימני נפט בקידוח אפק
05/05/2015 17:57

בקידוח אפק ברמת הגולן נמצאו הידרוקרבונטים המעידים על המצאות נפט והחברה הקודחת ג'יני מדווחת שהממצאים תואמים למודל שנבנה בטרם החל הקידוח. אפק מדווחת שקביעה סופית של אופי הממצאים, היקפם והפוטנציאל המסחרי שלהם דורשת ניתוח נוסף, בדיקת דגימות וקידוח בארות נוספות.

 | חדשות האנרגיה |

הדיווח של ג'יני שמניותיה נסחרות בארצות הברית גרם לעליה של 7% במחיר המניה. מתחילת השנה עלה שערה של מניית ג'יני בכמאה אחוזים.

האווארד ג'ונאס, יו"ר החברה, הביע עם פרסום הממצאים "אופטימיות זהירה": "נמשיך באיסוף הממצאים ובניתוח הנתונים עד שנוכל להסיק מסקניות סופיות לגבי הפוטנציאל של המשאבים" אמר ג'ונאס.

קידוח אפק נערך לעומק של כ-1200 מטרים והוא הראשון בסדרת קידוחים האמורים לבדוק את נכונות ההשקעה שבגולן יש פוטנציאל להפקה של מאות מיליוני חביות נפט. קידוחי החיפושים מתבצעים למרות התנגדות רחבה בקרב תושבי אזור הגולן, החוששים ששיטחי הטבע והחקלאות באזור יהפכו לאזור קידוחי נפט.

ג'יני סיימה את הרבעון הראשון של השנה בהפסד של 2.4  מיליון דולר לעומת הפסד של 7.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. כך דיווחה החברה אתמול. הכנסות החברה הסתכמו ב-74.4 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 130 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

 ג'יני אנרגיה היא חברה אמריקאית הפועלת ברמת הגולן באמצעות החברה הבת הישראלית אפק. החברה עוסקת גם בחיפושי נפט במונגוליה, פעילותה העיקרית היא בשירותי אנרגיה (גז וחשמל) לצרכנים בארצות הברית.  


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy