פרסם אצלנו
צור קשר
יום שבת 20.04.2024
נובל הפסידה ברבעון
06/05/2015 14:18

נובל אנרג'י הפסידה 22 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה, לעומת רווח של 200 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. כך עולה מדו"חות שפורסמו אתמול בוול סטריט.

| חדשות האנרגיה |

הכנסות החברה הסתכמו ברבעון ב-759 מיליון דולר – גידול של 11% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הגידול נגרם כתוצאה מגידול חד בתפוקה באתרים בארצות הברית. עם זאת החברה העלתה את הערכת התפוקה שלה שלה ל-200-315 אלף חביות ביום בשנת 2015.

החברה הפרישה סכום קטן יחסית של כ-27 מיליון דולר על פעילות חיפושים שלא הניבה תוצאות בישראל. נובל מדווחת על מכירות שבועיות של כמיליארד רגל מעוקב גז משדה תמר (כ-27 מיליון מ"ק).

דייויד סטובר, יו"ר ומנכ"ל החברה אמר עם פרסום הדו"חות כי עוצמתה התפעולית והפיננסית של החברה הניבה פתיחה חיובית מאד לשנת 2015 , "אנחנו מעלים את ציפיותינו לשנה כולה נוכח הביצועים המצויינים של הרבעון" אמר סטובר. הוא ציין כי הנהלת החברה קיצצה בהוצאות ושיפרה בכך את היעילות התפעולית של החברה, ואמר שמגמת הקיצוץ בהוצאות תימשך. סטובר אמר שהחברה מתכוונת בטווח הקצר לצמצם את פעילותה באתר מרסלוס (אתר פצלים במדינת ניו יורק) לטובת פעילות באתרים שבהם שיעורי הרווח גבוהים יותר. הוא ציין בהקשר זה את הכוונה להרחיב את הפעילות באתר החברה בקולורדו.  כמו כן מתכוונת החברה להגביר את פעילות החיפושים וההפקה באתרים הימיים, בין היתר בקמרון, מפרץ מקסיקו ואיי פוקלנד.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy