פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 29.03.2024
ביקוש גדול לסוללה של טסלה
07/05/2015 17:00

מנכ"ל טסלה אלון מאסק מדווח על ביקוש רב לסוללות החדשות שהשיקה החברה ומזהיר שהחברה לא תוכל לעמוד בביקוש בזמן הקרוב. בשיחה עם אנליסטים לרגל פרסום הדו"חות הרבעוניים דיווח מאסק על 38000 הזמנות לסוללות: "אין שום דרך לספק את הביקוש הזה. מכרנו את כל התפוקה שלנו עד אמצע השנה הבאה".

 | חדשות האנרגיה |

מאסק מתייחס לסוללות מתקדמות שהשיקה החברה בשבוע שעבר, והן מיועדות למגזר העסקי ("Powerpck ("  ולמגזר הפרטי ("Powerwall"). יכולת האחסון הגבוהה שלהן מאפשרת להשתמש בהן כגיבוי לאספקת חשמל מאנרגיות מתחדשות. יצויין כי מחיר הסוללה הגבוה, - 3500 דולר, אינו כדאי כתחליף להתחברות לרשת החשמל.

 מדיווחי החברה עולה שגם עסקיה המסורתיים של טסלה – פיתוח שיווק וייצור של מכוניות חשמליות, צומחים במהירות והתוצאות העסקיות שפרסמה החברה עלו על הצפיות. הכנסות החברה הסתכמו ברבעון ב-1.1 מיליארד דולר, - עליה של 55% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.  עם זאת התרחבו הפסידה של החברה שהסתכמו ב-154 מיליון דולר. ברבעון האחרון של 2014 הציגה החברה הפסד של 108 מיליון דולר.

התוצאות התקבלו ברגשות המעורבים של המשקיעים, בעיקר בשל פרשנויות סותרות להערכות שמסר מאסק לגבי התוצאות הצפויות בהמשך השנה. התחזיות של מאסק תואמות, בעיקרן להערכות שמסר בעבר. 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy