פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 26.04.2024
מפעיל חדש לגבעות עולם
10/05/2015 20:40

שותפות גבעות עולם הפועלת באתר "מגד" ליד ראש העין מנהלת מגעים להתקשרות עם חברה שתשמש מפעיל לפעולות הקידוחים של השותפות. השותפות דיווחה שחברת Rising Oil PTE LTD תשמש יועץ לשותפות במהלך תקופה של חצי שנה. במהלך התקופה יתנהל עם החברה מו"מ למינויה כמפעיל עבור השותפות.

 | חדשות האנרגיה |

במסגרת שירותי הייעוץ החברה תספק לשותפות שירותי ייעוץ ועזרה תפעולית בכל הקשור לפיתוח שדה מגד ובכל נושא אחר בו מקובל לקבל ייעוץ ממפעיל, הכנת כל התוכניות הנדרשות לבאר מגד 6 והכנתה לשלב ביצוע מיידי של פעולות ההפקה על כל הנדרש מכך לרבות הכנת תכניות המבחנים וכל התוכניות הנדרשות להשלמת הבאר להפקה וקבלת האישורים הנדרשים לביצועם, הכנת תכנית קידוח למגד 6 וקבלת האישורים הנדרשים, הכנת התוכניות המקצועיות הנדרשות לאתרי הקידוח, וכל בקשה מקובלת אחרת מטעם השותפות הנמצאת בתחום מומחיות עובדיה. צוות הליבה של החברה יכלול ארבעה אנשי מקצוע בתחום הגיאולוגיה ההנדסה והניהול. מטרת ההתקשרות היא להשלים את פעולות הפיתוח של אתר מגד 6, שהפעולות בו נפסקו לאחר שהשותפות נקלעה לסכסוך מנהלים.

מנכ"ל השותפות אביגדור מעוז ציין כי מדובר בפריצת דרך עבור השותפות ומינוי מפעיל מקצועי וצוות מומחים להמשך פיתוח שדה מגד הינו הכרחי לשותפות. כמו כן תחילת המגעים עם נציגי החברה נעשו בעקבות המלצת טוביה לוסקין, הגיאולוג מייסד השותפות שהודח מתפקידו, שאף אישר עקרונית את המהלך בישיבת הדירקטוריון.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy