פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 25.04.2024
תחנת "יהלום" חוברה לרשת החשמל
08/06/2015 14:32

חברת החשמל חיברה לרשת את תחנת המשנה "יהלום" בנתניה. התחנה צפויה לשפר את אמינות אספקת החשמל לכ-12 אלף משקי בית בנתניה; שמה של התחנה, "יהלום", הינו סמל למסחר היהלומים הענף שהיה מתבצע בעבר בעיר

 | חדשות האנרגיה |

 תחנת המשנה ממוקמת באזור התעשייה הצפוני של נתניה, מספקת כ- 100 מגה וולט אמפר לכ-12 אלף משקי בית ותשרת לקוחות בשכונות הצפוניות של נתניה. שמה של התחנה, "יהלום", הינו סמל למסחר היהלומים הענף שהיה מתבצע בעבר בעיר.

בשלב הבא, חברת החשמל צפויה להוסיף עוד שני שנאים לתחנה, אשר צפויים להגדיל את יכולת השנאה של התחנה שיעמוד בסופו של דבר על 200 מגה וולט אמפר.

סמנכ"ל פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי, רון ויס: "בתחנה זו חברת החשמל פעלה ליישם אמצעים שונים להוזלת עלות התחנה, וממשיכה במגמה זו במטרה להיות תחרותית גם בשוק הפרטי. תחנת משנה יהלום מהווה דוגמא מצוינת לסטנדרט חדש של תחנות משנה בחברת החשמל, המשלב איכות גבוהה ועלויות תכנון, הקמה והכנסה לפעולה נמוכות".

מנהל אגף הולכה והשנאה, סרגו בראונשטיין: "תחנת משנה יהלום הוקמה במטרה לתת מענה אמין לביקושים הגוברים לחשמל באזור נתניה והסביבה. החברה פועלת לשיפור אמינות אספקת החשמל ללקוחותיה ותמשיך במגמה זאת גם בקיץ הקרוב כך שיוכלו ליהנות מאספקת חשמל סדירה, מאיכות שירות אמין ומקיץ קריר ונעים" 

עבודות בניית התחנה כללו ביצוע פיתוח נופי בחזית התחנה, הכולל שתילת ערוגות של פרחים ועצים לאורך החזית הצפונית של תחנת המשנה, הפונה אל השטח הציבורי באזור התעשייה.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy