פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 28.03.2024
הוזמן הודיעה על פרישה
14/06/2015 18:15

מנכ"לית משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, אורנה הוזמן-בכור, מסיימת את תפקידה במשרד. בכור פורשת על רקע החילופי השרים במשרד. שר האנרגיה יובל שטייניץ טרם מינה מנכ"ל חדש והיא תוחלף על ידי אחד מעובדי המשרד שישמש מנכ"ל זמני עד למינוי מנכ"ל קבוע.

 | חדשות האנרגיה |

הוזמן בכור צפויה להתמנות למנכ"לית משרד הפנים, בראשות השר סילבן שלום, אותו היא מלווה מזה שנים רבות ומשמשת מנכ"לית המשרדים שבראשם הוא עומד.

הוזמן בכור היתה לפני 20 שנים העוזרת הפרלמנטרית של שלום ומאז דרכיהם לא נפרדות. היא שימשה כראש לשכתו של שלום בעת שכיהן כשר האוצר ומאוחר יותר עברה עימו לאותו תפקיד במשרד החוץ. ב-2009 מונתה על ידו למנכ"לית המשרד לפיתוח הגליל והנגב וכאשר מונה שלום לשר לשיתוף פעולה אזורי מונתה הויזמן בכור למנכ"לית המשרד.

שטייניץ הודה להוזמן-בכור על תרומתה למשרד. "ניסיונך הרב בשירות הציבורי וסדרי העדיפויות שקבעת, מיקדו את פעילות המשרד לקדם פרויקטים שמגדילים את התועלת הצרכנית, אני מאחל לך שתמשיכי להטביע את חותמך ואת חזונך לטובת אזרחי מדינת ישראל".

הוזמן-בכור הובילה לפעילות עבודת המטה לריכוז הרגולטורים סביב שולחן אחד על מנת להגיע לפתרון מוסכם בנושא הגז הטבעי. זאת, לאחר שהצביעה על ההשלכות הדרמטיות שתעורר החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים על המשק.

במשרד האנרגיה הואשמה בכור לא אחת, יחד עם השר שלום ובכירים נוספים במשרד, במחדל הממשלתי בהיערכות המדינה לקראת הפקת הגז. בין היתר התעכבה ההסדרה של מחירי הגז, בניית התשתית לתחרות אפשרית בין המפיקים והקמת מהערך יעיל ועמיד להובלה והפצה של גז טבעי בין הצרכנים בישראל.

בשלהי כהונתו של שלום הועבר הטיפול בהסדרה לוועדת פקידים בכירים בראשות פרופ' יוג'ין קנדל, יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה ויועצו של ראש הממשלה.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy