פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 25.04.2024
מרידור ימונה למנכ"ל משרד האנרגיה
19/08/2015 20:39

שר האנרגיה יובל שטייניץ מינה את שאול מרידור למנכ"ל משרדו. מרידור יחליף את אורנה הוזמן בכור, שפרשה מתפקידה בעקבות חילופי השרים במשרד. מרידור היה בעבר סגן ראש אגף התקציבים באוצר, ובין היתר היה רפרנט האוצר למשרד התשתיות האנרגיה והמים, ומשרד התחבורה. במסגרת תפקידו הוא היה אחראי לשורה של רפורמות בתחום האנרגיה והתשתיות, בהן רפורמת תאגידי המים.

 | חדשות האנרגיה |

לפני כשנתיים פרש מרידור ממשרד האוצר ועבר לעסקים פרטיים. לפני כחצי שנה, בסוף פברואר, הוא מונה למנכ"ל חברת גרינרג'י - חברת נדל"ן ציבורית שכשלה בעסקיה ועברה לשליטת קבוצת משקיעים המבקשים להסב את פעילותה לתחום האנרגיות הירוקות. בראשות מרידור ניהלה החברה ניהלה מגעים להשלמת עסקת בעלי עניין, במסגרתה תרכוש מבעלי השליטה רבע מפרוייקט טורבינות רוח להפקת חשמל ברמת הגולן. המגעים לעסקה הופסקו בשל חוסר וודאות וערעור על בעלותם של בעלי העניין בחברה על הפרוייקט.

מרידור הוא בוגר האוניברסיטה העברית במדע המדינה, פילוסופיה וכלכלה. הוא מתגורר בירושלים, נשוי ואב לארבעה, הוריו הם שר האוצר לשעבר דן מרידור, וליאורה, לשעבר בכירה בבנק ישראל ובבינלאומי הראשון.

השר שטייניץ אמר עם ההודעה על הבחירה במרידור כי משרד האנרגיה נמצא בחודשים האחרונים בתקופה של פעילות נמרצת בסוגיית מתווה הגז ונושאי אנרגיה נוספים. "אין לי ספק כי שאול מרידור יתרום למשרד מהידע ומהניסיון הרב שצבר בתחום זה" אמר שטייניץ.

מינויו של מרידור יובא לאישור בישיבת הממשלה בשבוע הבא.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy