פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 29.03.2024
דנציגר – מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה
31/08/2015 20:15

הממשלה אישרה היום את מינויו של ישראל דנציגר למנכ"ל המשרד להגנת הסביבה. הוא יחליף את המנכ"ל דוד לפלר, הפורש לעסקים פרטיים. דנציגר הוא פעיל מפלגת "כולנו" השולטת בתיק הגנת הסביבה. השר להגנת הסביבה אבי גבאי אמר: "אני מבקש להודות לדוד לפלר שקידם מאוד את השמירה על הסביבה בשנתיים האחרונות ולקדם בברכה את ישראל דנציגר, איש ביצוע של ממש ושותף לדרך"

 | חדשות האנרגיה |

 דנציגר (43) נשוי לבת-עמי ואב לארבע בנות. מתגורר במושב נס-הרים. היה בעברו איש הייטק שהקים מספר חברות שהמפורסמת בהן היא חברת דיגיטל פיול – מפתחת תכנות ארגוניות שנמכרה לחברת VMware. לאחר פרישתו מעסקים הוא הקדיש את זמנו לפעילות חברתית וציבורית. דנציגר חבר בוועד המנהל של מספר עמותות וארגונים הפועלים למען ילדים, נוער ומשפחות בסיכון וכן לקידום תעסוקה בפריפריה החברתית. בין הארגונים: פורום כפרי הנוער והפנימיות,  עמותת שכולוטוב וארגון נוער ונוער בסיכון. דנציגר מרצה בתחומי יהדות, יזמות, ניהול ועשייה חברתית ומחבר הספר "יוזמה- סיפור ישראלי".

דנציגר מסר עם בחירתו: "אני שמח להצטרף היום לצוות המשרד להגנת הסביבה ולקחת חלק ביישום תכניות משמעותיות לשיפור איכות החיים של אזרחי ישראל . אני רואה חשיבות גדלוה בתופעה ההולכת וגדלה של אנשי עסקים הנרתמים לעשייה למען מדינת ישראל ואזרחיה וגאה להיות חלק ממנה".


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy