פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 25.04.2024
רוק אויל מכרה אחזקות בים הצפוני
06/09/2015 16:56

חברת החיפושים הסינית – אוסטרלית רוק אויל מכרה את חלקה בשדה נפט בים הצפוני לחברת האנרגיה פארו, תמורת כ-20 מיליון דולר. 17 מיליון דולר ישולמו במזומן והיתרה על פי אבני דרך. במסגרת העסקה עם חברת פארו נמכרה כל פעילותה בבריטניה (רוק אויל ג'י.בי) שהתמקדה בשותפות (12%) בשדה הנפט בליין. השדה החל להפיק בשנת 2007 וקצב ההפקה הממוצע שלו 4070 חביות ביום. הוא מתופעל על ידי חברת BP.

 | חדשות האנרגיה |

 רוק אויל התפרסמה לאחרונה כמי שמתעניינת ברכישת תגליות הגז כריש ותנין. נציגי החברה ערכו סבב פגישות עם אנשי עסקים מקומיים ובכירים במשרד האנרגיה, במטרה לבדוק את כשירותה של החברה הקטנה יחסית ומידת עמידתה בקריטריונים שקבע משרד האנרגיה לעסקות מסוג זה. רוק אויל היא אמנם חברה קטנה אולם בעליה הם קבוצת השקעות סינית גדולה מאד.

רוק אויל היא חברה צעירה שהוקמה בסידני אוסטרליה בסוף שנות התשעים ופעילותה העיקרית היא באוסטרליה, סין מלזיה ובורמה. לאחרונה נרכשה החברה על ידי חברת ההשקעות הסינית פוסום ומניותיה נמחקו מהבורסה האוסטרלית. פוסום היא חברת השקעות מגוונת המתמחה בהשקעות בתחום הפיננסים השירותים, המחצבים  והתעשיה מחוץ לסין. החברה מחזיקה בין היתר ב-18% מרשת הנופש קלאב מד וניהל מגעים לרכישת המגזין הבינלאומי פורבס. 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy