פרסם אצלנו
צור קשר
יום שבת 20.04.2024
אושר מינוי מרידור
06/09/2015 17:06

הממשלה אישרה פה אחד את מינויו של שאול מרידור לתפקיד מנכ"ל משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים. מרידור כיהן בשורה ארוכה של תפקידים באגף התקציבים במשרד האוצר החל משנת 2002 ועד לסוף שנת 2013.

 | חדשות האנרגיה |

בתפקידו האחרון באוצר, כיהן מרידור כסגן הממונה על התקציבים האחראי על תחומי התשתיות (אנרגיה, מים, תחבורה וחקלאות). בין היתר ניהל מרידור, תחת שר האוצר דאז שטייניץ, את עבודת ועדת ששינסקי, וקידם רפורמות בתחום משק החשמל והגז. בתפקידו האחרון שימש  כמנכ"ל חברת גרינרג'י אנרגיות מתחדשות בע"מ.

מרידור, נשוי ואב לארבעה,  סיים לימודי תואר ראשון באוניברסיטה העברית בתוכנית המצטיינים בתחומי הפילוסופיה, הכלכלה ומדעי המדינה (פכ"מ).

 שר האנרגיה יובל שטייניץ בירך את מרידור ואמר, כי אין לו ספק שמרידור יתרום מניסיונו הרב והידע שצבר בתחום.

מינויו של מרידור התאפשר לאחר שחתם על הסכם ניגוד עניינים, על פיו יהיה מנוע מלעסוק בתחומים מסוימים של הסדר הגז. אחיו של מרידור, מדן הוא עורך דין המתמחה בתחום ההגבלים העסקיים במשרד הרצוג פוקס נאמן, המייצג גם חברות גז. על פי הודעת שר האנרגיה יוכל שאול מרידור לעסוק בעניי י מדיניות ועניינים רוחביים הנוגעים ליישום מתווה הגז. לפי ההודעה אין בהסדר כדי למנוע ת מילוי תפקידו של המנכל בצוות היישום של המתווה כפי שנקבע בהחלטת הממשלה וכפי שיקבע השר. 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy