פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 25.04.2024
בלמס- המשנה למנכ"ל חח"י
17/09/2015 20:17

דירקטוריון חברת החשמל אישר את מינויו של יצחק בלמס לתפקיד משנה למנכ"ל חברת החשמל. בלמס, סמנכ"ל לקוחות, ישמש בתפקיד המשנה למנכ"ל בנוסף לתפקידו וללא שינוי בהגדרות ובסמכויות כפי שהיה עד כה. הוא ישמש כממלא מקום המנכ"ל בהיעדרו, יוביל נושאים אסטרטגיים על פי הנחיית המנכ"ל וירכז ועדות היגוי חוצות ארגון.

 | חדשות האנרגיה |

בלמס (51), נשוי + 4, הינו בעל תואר B.Sc בהצטיינות בהנדסת חשמל ומחשבים מאונ' בן גוריון ובעל תואר M.E בהנדסת מכונות ומינהל עסקים בטכניון.

בלמס החל את עבודתו בחברה בשנת 1990 ובין תפקידיו המגוונים בחברת החשמל הוא היה סמנכ"ל ייצור ואנרגיה בשנים 2013--2014, מ"מ סמנכ"ל פרויקטים הנדסיים במשך 8 חודשים ומנהל אגף תכנון הנדסי בחטיבת פרויקטים הנדסיים בין השנים 2007-2013. בין השנים 2003-2007 שימש כמנהל תחנת הכוח טורבינות גז ומחזור משולב "אלון תבור" וקודם לכן כמהנדס משמרת בתחנת הכוח "אורות רבין".

 יפתח רון-טל, יו"ר דירקטוריון חברת חשמל ועופר בלוך, מנכ"ל החברה, בירכו על מינויו של בלמס לתפקיד ואמרו, כי  בלמס מילא שורה של תפקידים בכירים בחברה והוכיח את מקצועיותו ועבודתו המסורה לאורך השנים. הם הוסיפו, שהוא מהווה חלק משמעותי בשדרה הניהולית המוכשרת של החברה וביכולתו להצעיד את החברה קדימה. "מדובר במינוי מתבקש המביע אמון בדור הבא של המנהלים בחברה וביכולותיהם להמשיך ולעמוד במחויבויות החברה להיות מובילה במתן שירות חיוני לציבור", הדגישו השניים.

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy