פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 26.04.2024
חברת החשמל השיקה אתר עסקי
06/10/2015 19:58

חברת החשמל משיקה אתר אינטרנט חדש, המיועד לקהילה העסקית בישראל ובחו"ל, כחלק מפעילות הפיתוח העסקי של החברה. באתר פירוט והרחבה אודות פרויקטי ההנדסה והאנרגיה של חברת החשמל בישראל ובחו"ל.

 | חדשות האנרגיה |

האתר כולל את סל המוצרים והשירותים שמציעה חברת החשמל ללקוחותיה העסקיים בתחום תחנות הכוח, ההולכה וההשנאה, האנרגיות המתחדשות, איכות הסביבה והפחתת פליטות ומוצרים ושירותים נוספים שחברת החשמל מציעה ללקוחות בתחום התקשוב - סייבר ותשתית אופטית, הדרכה, התייעלות אנרגטית ורשת חכמה. כמו כן, לאתר גלריית תמונות המפנה לפרויקטים של חברת החשמל בארץ ובחו"ל, ביניהם: תכנון תחנות כוח מחזור משולב ותחנות פחמיות בארץ ובעולם.

האתר מותאם לצפייה במכשירי סלולר ניידים ולמגוון דפדפנים.

בנוסף מפעילה החברה נוכחות באתרים חברתיים.  לחברת החשמל עמוד עסקי ברשת החברתית לינקדאין ובו היא מעדכנת על פרויקטים ומיזמים חדשניים בארץ ובעולם, משרות רלוונטיות, יוצרת קשרים ומרחיבה אודות פעילויותיה. לחברה יש גם חשבונות  פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ואינסטגרם.

חברת החשמל פועלת להרחיב את תחומי עיסוקה ולנצל באופן מיטבי את הידע המקצועי, כוח האדם, התשתיות והמשאבים האחרים, במסגרת פעילות הפיתוח העסקי. מרבית פעילות הפיתוח העסקי מופנית כיום לחו"ל, בעיקר במדינות ברה"מ לשעבר, מזרח אירופה, אפריקה, הודו ודרום אמריקה. תחומי היזמות העסקית מגוונים, והם כוללים: פעילות של לווי הקמה והפעלה של תחנות-כוח ומתקני חשמל אחרים בחו"ל הנעשית על-ידי החברה כספק שירותים מקצועיים; פעילות של מכירת ידע, שירותי יעוץ  ושירותי הנדסה בארץ ובחו"ל (בתחום זה בוצעו פרויקטים רבים, בין השאר באנגולה, בדרא"פ, בהודו, בספרד וביוון); מסחור של מוצרי הלוואי הנוצרים בייצור החשמל - כגון אפר, פחם, קיטור, גזים שונים וכדומה ועוד.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy