פרסם אצלנו
צור קשר
יום רביעי 24.04.2024
אורד רוכשת את סולארפאוור
10/10/2015 18:52

חברת אורד נכנסת לתחום המערכות הסולאריות. החברה הודיעה כי רכשה את מלוא הבעלות על חברת סולארפאוור תמורת 4 מיליון שקלים. סולארפאוור עוסקת בתכנון והקמה של מערכות סולאריות מבוססות תאים פוטו וולטאים. עד כה חיברה החברה כמה מאות מערכות בהספק כולל של 40 מגה וואט. התמורה תשולם בשני תשלומים שווים, הראשון עם חתימת העסקה והשני בעוד 9 חודשים. אורד עשויה לשלם סכום נוסף של חצי מיליון שקלים בכפוף לעמידה ביעדים.

 | חדשות האנרגיה |

אורד היא חברה בורסאית קטנה העוסקת בהתקנת מערכות חשמל במתח נמוך, וכן מערכות שליטה ובקרה ומערכות אוטומטיות לכיבוי אש, בארץ ובחו"ל. במחצית הראשונה של השנה הסתכמו הכנסותיה ב-82 מיליון שקל והרווח היה 3.4 מיליון שקל. פעילות סולארפאוור היא פעילות חדשה לאורד אולם היא עשויה להיות סינרגטית לחלק מפעילויותיה בתחום ההתקנות.

עסקת סולארפאוור נחתמת בעוד ענף ההתקנות הסולאריות קפוא כמעט לחלוטין, כתוצאה מהחלטות להפסיק את העידוד הממשלתי לענף. עם זאת קיבלה הממשלה לפני כשבועיים החלטה להפחתת הפליטות המזהמות והגדלת שיעור החשמל המופק ממקורות אנרגיה מתחדשים ל-15%. משרדי האוצר, האנרגיה והגנת הסביבה אמורים להציג בתוך חודש תכנית מפורטת שממנה ניתן יהיה ללמוד כיצד מתכוונת הממשלה לחזור ולעודד את ענף האנרגיות ממקורות מתחדשים.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy