פרסם אצלנו
צור קשר
יום רביעי 24.04.2024
כיל חוסכת חשמל באמצעות אגירת אנרגיה
20/10/2015 17:18

כיל הודיעה על הטמעתה של טכנולוגיית אגירת אנרגיה מבוססת-ברום במפעל מעכבי הבעירה שלה בקליפורניה. הסוללה מבוססת-הברום משתמשת במערכת EnergyCell של חברת פריימוס, המאפשרת צריכת אנרגיה מרשת החשמל המרכזית וכן הפחתת עלויות החשמל, ובכלל זאת ניהול יעיל של צריכת החשמל תוך ויסות העוצמה בשעות העומס. כיל מעריכה כי צעד זה יביא לחסכון של 16% בשנה מעלויות צריכת האנרגיה העצמאית במפעל, וזאת בלא צורך בכל שינוי בתהליכי הייצור.

 | חדשות האנרגיה |

סטפן בורגס, מנכ"ל כיל: "הטמעת הטכנולוגיה החדישה במפעלנו בקליפורניה היא הצעד הבא בדרכנו לפיתוח פתרונות אגירת אנרגיה. טכנולוגיה זו תאפשר לנו להפחית את ההשפעות של צריכת החשמל על הסביבה, באמצעות שיפור הביצועים ושימוש יעיל במקורות מתחדשים. אנו בכיל מאמינים כי טכנולוגיית חדשנית זו טומנת בחובה הזדמנות כלכלית לצד תועלת סביבתית וחברתית".

אחד האתגרים הגדולים ביותר להטמעה מוצלחת של אנרגיה מתחדשת הוא הצורך להבטיח אספקה רצופה. הפתרון לכך טמון בשימור האנרגיה תוך כדי הייצור שלה, מה שמונע למעשה הפקה של אנרגיה מיותרת.

הסוללה החדשה הוטמעה במתקן בקליפורניה שמתמחה בייצור מעכבי השריפות ארוכי-הטווח ממשפחת ה-Phos-Chek®, מוצרי הדגל של כיל, המובילה בעולם בפתרונות למניעה ועיכוב התפשטות של שריפות טבעיות, תעשייתיות ועירוניות. סוללות מבוססות-ברום הינן הפתרון האידיאלי לחברות מבחינת אגירה ואחסון של אנרגיה עם זמן פריקה ארוך, כי הן מאפשרות לאחסן את האנרגיה בצורה חכמה יותר ובכך להפחית בצורה משמעותית את הבזבוז שלה. הסוללה מאפשרת שליטה בזמני הצריכה, מה שמבטיח צמצום בהוצאות ושרידות של המערכות גם במקרים של הפסקות חשמל לא מתוכננות.

כיל מייצרת כשליש מסך הייצור העולמי של ברום, אותו היא מפיקה מעתודות המים העתירות בים המלח.

טום דייויס, מנהל אתר ייצור ה-Phos-Check בכיל: "שימוש נכון באנרגיה הוא המפתח העיקרי להפחתה בעלויות, והוא גם הוכחה למחויבותנו לפעילות יציבה ומתמשכת במדינת קליפורניה. טכנולוגיית אגירת האנרגיה מבוססת-הברום תאפשר לנו, בין היתר, לנהל את צריכת האנרגיה לפי הדרישות המשתנות במהלך היום, ובכך להפחית עלויות ולשפר את היעילות התפעולית. כמו כן, צעד זה יאפשר לשמור על המשכיות הפעילות במפעל גם במקרי חירום, ולהבטיח שירות איכותי וחיוני ללקוחותינו בכל מצב".

צ'ארלס ווידאס, מנכ"ל כיל מוצרים תעשייתיים: "אנו מאמינים כי אנרגיה מבוססת-ברום הינה הפתרון המיטבי לניהול רשת חשמל חכמה. הודות לשפע הברום שאנו מפיקים בעצמנו, ביכולתנו להציע פתרון אגירת אנרגיה יעיל וחסכוני. באמצעות פרויקט זה, אנו למעשה מוכיחים את היכולות והיתרונות של פתרונות האלקטרוליטים של כיל, תחילה במתקני הייצור שלנו. אנו נרגשים לקראת תוצאות הפרויקט ויצירת שיתופי פעולה עתידיים בתחום אגירת האנרגיה מבוססת-הברום עבור מערכות חשמל אזוריות או עצמאיות במתקנים ובבתי עסק ברחבי העולם".

כיל היא יצרנית גלובלית של מוצרים מבוססי מינראלים ייחודיים שמספקת את צרכיה החיוניים של האנושות בעיקר בשוקי המזון, החקלאות, והחומרים המורכבים. כיל מייצרת כשליש מהברום בעולם, היא יצרנית האשלג השישית בגודלה והיא הספקית המובילה של חומצה זרחתית נקייה. כיל היא יצרנית מובילה של דשנים מיוחדים ופוספטים מיוחדים, מעכבי בעירה ופתרונות לטיפול במים. פעילות הייצור והכרייה של כיל הממוקמת בישראל, אירופה, אמריקה וסין, נתמכת על ידי הפצה ואספקה גלובלית.

המוצרים שכיל מייצרת בתחום החקלאות מסייעים להאכיל את אוכלוסיית העולם הגדלה; האשלג והפוספט שכיל כורה ומייצרת משמש כמרכיב בדשנים וכמרכיב חיוני בתעשיות התרופות ותוספי המזון. תוספי המזון שאנו מייצרים מאפשרים לאדם זמינות גבוהה יותר למזון מגוון ואיכותי יותר; המוצרים לטיפול במים מספקים מים נקיים למיליוני אנשים ולתעשייה ברחבי העולם; וחומרים אחרים, מבוססי ברום ופוספטים מסייעים ליצירת אנרגיה יעילה יותר וידידותית לסביבה, למניעת התפשטות של שריפות יער, ומאפשרים שימוש נרחב ובטוח במגוון מוצרים וחומרים.

כיל נהנית ממספר יתרונות ייחודיים, כולל פעילויות ייצור אנכית החל מחומרי הגלם ועד למוצרים מורכבים, כמו גם סינרגיות תפעוליות לייצור מוצריה הייחודיים; סל מוצרים מאוזן ומגוון לשווקים המתפתחים; נוכחות רחבה ברחבי העולם וקרבה לשווקים גדולים באזורים מתפתחים. כיל פועלת במסגרת אסטרטגיית קיימות הכוללת מחויבות לשמירה על הסביבה, תמיכה בקהילות שמפעלינו פועלים בקרבן ומהן מגיעים עובדינו, ומחויבות לכלל העובדים, ללקוחות, לספקים ולכלל מחזיקי העניין של החברה.

כיל הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל-אביב ובניו יורק (TASE and NYSE:ICL). 45% ממניות כיל מוחזקות בידי החברה לישראל, 13.9% מניות מוחזקות בידי פוטאש ((PCS וייתר המניות מוחזקות בידי הציבור. החברה מעסיקה כיום כ-14,000 עובדים ברחבי העולם מהם כ- 5,000 בישראל, רובם בנגב. ומכירותיה בשנת 2014 הסתכמו בכ- 6.1 מיליארד דולר וכ-48% מהן נבעו מיצור המתבצע בישראל.

למידע נוסף בקרו באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.icl-group.com

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy