פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 26.04.2024
חח"י: המנותקים יחוברו במהלך היום
26/10/2015 09:39

חברת החשמל פרסמה הבוקר התנצלות בפני לקוחותיה והעריכה שבמהלך היום יחוברו לרשת עשרות אלפי הצרכנים שנותקו בגלל הסופה, לאחר שהעובדים חזרו לעבודה במתכונת חירום. להערכת החברה מספר המנותקים מסתכם ב-60 אלף, רובם באזור המרכז והשרון. יו"ר חברת החשמל יפתח רון-טל מסר ליו"ר וועדת הכספים משה גפני כי בסופה נפגעו 176 עמודי מתח גבוה.

 | חדשות האנרגיה |

מרביצת הפגיעות ברשת נגרמו מעצים וחפצים אחרים שנפלו על חוטי החשמל העליים, וכן מפגיעת ברקים. מוקדי השירות של חברת החשמל קרסו מעומס הפניות מיד עם תחילת הסופה וגם היום כמעט בלתי אפשרי לשוחח עם נציגי השירות במוקדים.

 אתמול התקשתה החברה לספק מענה לתקלות הרבות, בשל עיצומי פתע שנקטו עובדי החברה שסירבו להיערך במתכונת חירום. בין ההנהלה לעובדים מתנהל עימות מסוכסך על רקע ניסיון ההנהלה לבצע שנויים אירגוניים  למרות שהסכם הרפורמה טרם נחתם. בנוסף לבעיית התיקונים הועלו טענות קשות נגד הנהלת החברה שלא הסיקה מאת מלוא המסקנות מתקלות החורף שעבר והיא לא נערכה כראוי לסופה. כמו כן לא ברור מדוע פנתה החברה רק בשעות הערב המאוחרות לבית הדין האזורי לעבודה נוכח עיצומי העובדים, בעוד שבמהלך היום היא פרסמה הודעות מרגיעות על עבודה מלאה במתכונת חירום לתיקון התקלות. בעקבות הדיון שהתקיים בחצות, הורה בית הדין לעבודה לעובדים לחזור לעבודה לפחות למשך 72 שעות בהם התקיים מצב החירום.

 

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy