פרסם אצלנו
צור קשר
יום רביעי 24.04.2024
חברת החשמל נערכת לעוד סופה
03/11/2015 15:47

בחברת החשמל שוב חוששים ממזג אוויר העלול לגרום לשיבושים ברשת ונערכים בכוננות מוגברת, כלקח מהאירועים הקודמים. החברה מפרסמת אזהרה והוראות לציבור כיצד לנהוג במהלך הסופה הצפויה לקראת סוף השבוע. . בהודעה נאמר: חברת החשמל קיבלה היום מהשירות המטאורולוגי התראת מזג אויר שכוללת רוחות מזרחיות חזקות הנושבות מכיוון צפון ערב הסעודית וירדן לכיווננו, שגורמות לסופות חול וענני אבק, אשר יגרמו להגבלת הראות.

 | חדשות האנרגיה |

 משעות אחה"צ צפויים להתפתח עננים, סופות רעמים וברקים מקומיים. האובך צפוי גם להמשך הלילה ומחר, בפרט בצפון הארץ. מחברת החשמל נמסר, כי לשילוב של האבק והגשמים יש פוטנציאל להפרעות באספקת החשמל והחברה נערכת בהתאם.

במקרה של חוטים קרועים או פגיעה במתקני חשמל,  יש להתרחק מהמקום ולדווח לאפליקציית חברת החשמל או למרכז השירות 103 של חברת החשמל בנוסף, יש לחזק חפצים ואביזרים שעלולים להינתק ולהתעופף ברוח, ולפגוע בתיילי החשמל: תריסים שאינם מחוברים כראוי, מכסי מכלים, קולטים ודודים על הגג, אדניות, עציצים וכדומה.

מידע על תקלות ומפגעים ניתן לקבל או להודיע באפליקציית חברת החשמל, במרכז השירות 103, באתר האינטרנט או בדף הפייסבוק של החברה.

הגורם העיקרי לנזקי הסופה האחרונה היו רוחות בעוצמה נדירה שהפילו עמודים וגרמו לניתוקי כבלים וקצרים. הסערה הפעם צפויה להיות בעוצמה נמוכה יותר, אבל בחברה מעדיפים להיערך ולהתריע מפני נזקים.

 

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy