פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 25.04.2024
מרידור כינס את צוות הבדיקה לתקלות בסופה
09/11/2015 22:15

מנכ"ל משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, שאול מרידור, כינס אתמול ישיבה ראשונה של צוות הבדיקה בראשותו בנושא היערכותה והתנהלותה של חברת החשמל בסופת הגשמים שפקדה את הארץ לפני כשבועיים, במטרה להפיק לקחים ולשפר את המענה באירוע מזג אוויר קיצוניים בהמשך.

 | חדשות האנרגיה |

צוות הבדיקה, בראשותו של מנכ"ל המשרד, הכוללת את מנהל מינהל החשמל במשרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, ד"ר יהודה ניב, סגנית מנהלת רשות החשמל, ד"ר תניב רופא, סגן הממונה על התקציבים, מר אודי אדירי, סגנית מנהל רשות החברות, גב' יודפת אפק, ומר עופר דרור, כלכלן בכיר במועצה הלאומית לכלכלה, ייבחן את היערכותה של חברת החשמל טרם הסופה בנושאי מצב התשתיות, רמת התחזוקה, הערכות כוח אדם, צוותי טיפול, שירות הלקוחות וחלופות בתחומים אלה. כמו כן, ייבחן צוות הבדיקה את המעבר משגרה למצב חירום בחברת החשמל החל מהבנת ממדי האירוע ועד התנהלות וועד העובדים ומנהלי החברה. בנוסף, ייבדק הטיפול במפגעי הסופה ובנזק שנגרם בעקבותיה, וייבחנו פתרונות ביניים ללקוחות הנפגעים.

אמש נפגש הצוות עם נציגי השירות המטאורולוגי אשר הציגו את האירוע שהתרחש ביום הראשון והוביל לניתוקי החשמל הנרחבים, את הצפי להמשך החורף, וציינו את החודשים בשנה בהם ניתן לצפות במזג אוויר חריג כמו מזג האוויר שהתרחש באוקטובר האחרון.

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy