פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 29.03.2024
פנורמיק פאוור נרכשת תמורת 60 מיליון
12/11/2015 23:06

חברת פנורמיק פאוור מכפר סבא נרכשה על ידי חברת סנטריקה הבריטית תמורת 60 מיליון דולר. פנורמיק פאוור משתפת פעולה מזה שנתיים עם חברת הבת של סנטריקה, דיירקט אנרג'י. פנורמיק פוור פיתחה מערכת בקרה המבוססת על חיישן המותקן במערכת החשמל ומסוגל להתריע על תקלות זרם ותנודות בצריכת אנרגיה של מכשירי החשמל המחוברים לרשת.

 | חדשות האנרגיה |

 החיישן מאפשר לזהות תקלות במערכת או צריכה מוגברת של חשמל על ידי הציוד המחובר לרשת. החיישנים שפיתחה החברה אינם צורכים חשמל מהרשת, ומקבלים אנרגיה אלקטרומגנטית מסביבתם. את המידע הם מעבירים באופן אלחוטי למערכות הבקרה. הפתרון מאפשר לארגונים עסקיים  לקבל חיווי בזמן אמת למכשיר סלולרי על צריכת האנרגיה שלהם וכנגזר מכך, אופטימיזציה של פעולות, תהליכים, משאבי תחזוקה וצמצום בעלויות התפעול.

פנורמיק פאוור נוסדה בשנת 2009 והפכה עד מהרה לחלוצה עולמית בפתרונות ניהול אנרגיה. משרדיה ממוקמים בכפר-סבא, ישראל ובניו-יורק, ארה"ב. עד כה פרסה החברה למעלה מ-25,000 חיישנים ב-700 אתרים על פני 30 מדינות. החברה נבחרה לאחרונה ע"י מגזין פורבס לרשימת 100 חברות ה-IoT המובילות, ואף נכללה 3 שנים ברציפות ברשימת 100 חברות גלובאליות מובילות בתחום הקלינטק. בחברה הושקעו 19 מיליון דולר. החברה הרוכשת מסרה כי פנורמיק פאוור תמשיך לפעול כיחידה עסקית עצמאית ותגדיל את פעילותה בישראל.

דיירקט אנרג'י הינה ספקית אנרגיה ושירותים בתחום האנרגיה. נחשבת למובילה עם כמעט חמישים מיליון לקוחות פרטיים ומסחריים בצפון אמריקה. החברה מספקת ללקוחותיה בחירה ותמיכה בניהול עלויות האנרגיה שלהם באמצעות פורטפוליו של מוצרים ושירותים חדשניים. היא פועלת בארצות הברית ובקנדה.

 

נשיא ומנכ"ל דיירקט אנרג'י, באדר חאן, אמר: " ראינו את ההצלחה יוצאת הדופן של פנורמיק פאוור. עם הטכנולוגיה הייחודית שפותחה על ידה תוכל דיירקט אנרג'י לספק פתרונות חדשניים אפילו יותר, כמו גם לספק פתרונות אנרגיה יעילים עבור לקוחותיה". ג'ון שולץ, נשיא דיירקט אנרג'י, אמר: "המגמה בתעשייה המסחרית נעה לכיוון של ניהול  אנרגיה מרוכז, תוך התמקדות באיסוף מידע אוטומטי. דיירקט אנרג'י שואפת לשלב את הפתרונות של פנורמיק פאוור ולעשות שימוש ביכולות האנליטיות אל תוך הפתרונות שאנו מציעים ללקוחות. לקוחותינו יוכלו לקבל תובנות חשובות שלא ניתן לראות בדרך אחרת, דוגמת חיזוי תקלות וצפי החזר השקעה בתשתיות, כמו גם מידע נוסף ורב ערך שיש בידו להשפיע על החלטות עסקיות עתידיות גדולות".

יניב ורדי, מנכ"ל פנורמיק פאוור, אומר: "אני מצפה לשילובה של פנורמיק פאוור במודל העסקי המוצלח של חברת דיירקט אנרג'י בקרב מאות אלפי לקוחותיה המסחריים. הרכישה תשדרג את דריסת הרגל של החברה בשוק האנרגיה בקנה מידה גדול, כיאה לחזון שלנו. בשנים האחרונות אנו רושמים ביקוש רב בצפון אמריקה, במגוון של שווקים, הן בקרב ארגונים קמעונאיים והן בקרב חברות גדולות בתחום המסחר והתעשייה. הלקוחות מוצאים את הפתרון שלנו פרקטי ויעיל בשל קלות ההתקנה שלו והתועלת הרבה שהוא מקנה בנראות לצריכת אנרגיה נקודתית בזמן אמת.".


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy