פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 19.04.2024
אריאב תוקף את זליכה
24/11/2015 20:16

מנכ"ל האוצר לשעבר ירום אריאב תקף בחריפות את החשב הכללי לשעבר, ירון זליכה. זליכה הפיעה לאחרונה בסרט הדוקומנטרי "מגש הכסף" שבו הוא מטיף למדיניות כלכלית חברתית יותר. הוא גם נמנה עם המבקרים הגדולים של מתווה הגז וטוען שמדובר בעושק הציבור לטובת אנשי עסקים. בפוסט שהעלה אריאב בחשבון פייסבוק שלו הוא מאשים את זליכה בחוסר עקביות ובאחריות למה שזליכה עצמו מכנה "חלוקת נכסי המדינה":

 | חדשות האנרגיה |

בואו נדבר היום על נושא מרתק: "זליכה: לפתוח בחקירה פלילית כנגד מי שחילק לדלק ונובל את רשיונות הגז". תזכורת: מי אחראי על פי חוק על נכסי המדינה? אדון חשב כללי כמובן. ומי היה החשב הכללי בזמן שחולקו רישיונות הגז לדלק ונובל? אדון זליכה כמובן. האם יתכן שזליכה קורא לפתוח בחקירה פלילית כנגד עצמו?????

אבל זה האיש. זה האינטגריטי שלו. זאת היושרה המקצועית. הגיבור החדש של מעמד הפועלים כמו ששר לנו ג'ון לנון. וכל אנשי המחאה הסימפטיים ושוחרי הטוב, כתינוקות שנשבו, נשבו בקסמיו ואין מי שיחשוף את ערוותו. בימים האחרונים אני מוצף פניות של חברים שנתקלו בו מקרוב ששואלים איך זה יתכן ואיך זה שאף אחד לא חושף את פרצופו האמיתי של זליכה ואת מהלכיו הנכלוליים לאורך השנים. ואין לי תשובה (תרתי משמע...). הרי עבודה עיתונאית פשוטה ביותר תחשוף את הנתונים השקריים, את המניפולציות, הרדידות והדמגוגיה. ויש לא מעט עיתונאים רציניים בסביבה. (לא, אני לא מתכוון לדן מרגלית). שאפו מגיע למירב ארלוזורוב, צדיקה בסדום, שבניגוד לקו המערכתי פרסמה היום ראיון עם פרופסור עדי פוזנר שמראה את ההיפוך הגרוטסקי בין ימין לשמאל בנושא הגז. למיטיבי לכת, אבל מומלץ לקרוא עד הסוף. http://www.themarker.com/news/1.2782233

ובלי גילוי נאות הרי אי אפשר: כן, נכון, אני עובד עם אדיסון שמנסה לחפש ולהפיק גז באזור ולשבור את מונופול הגז. טייקונצ'יק מושחת שכמוני!


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy