פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 28.03.2024
שופרה רשת החשמל בבית שמש
25/11/2015 16:45

חברת החשמל משפרת את אמינות אספקת החשמל לאזור בית שמש ומשדרגת את תחנת המשנה (תחמ"ש) הממוקמת באזור התעשייה הר טוב. תחמ"ש הר טוב משרתת את אזורי התעשייה ואזורי המגורים שבעיר בית שמש וסביבותיה. עבודות שדרוג התחנה התחילו ביולי 2014, וצפויות להסתיים ביוני 2017.

 | חדשות האנרגיה |

השדרוג מהווה מענה ראשוני ודחוף של חברת החשמל לפיתוח הנרחב בעיר בית שמש במגזרי הצריכה השונים. לצורך מתן מענה חשמלי להמשך פיתוח מערכת החשמל מתכננת החברה תוספות השנאה (זמנית וקבועה) ברמת בית שמש, בתיאום עם עיריית בית שמש ורשות מקרקעי ישראל.

נסים חיים, מנהל הפרויקט מחטיבת פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי בחברת החשמל: "שדרוג התחנה בא לידי ביטוי באמצעות החלפת השנאים וחלק מהציוד הישן בציוד חדש בעל טכנולוגיה מתקדמת, כולל הוספת מערכת פיקוד ובקרה שמשפרת את השליטה על התחנה".

אילן ארז, מנהל אזור בית שמש: "שדרוג התחנה מבוצע כמענה לגידול צריכת האנרגיה למגורים ולתעשייה באזור בית שמש, אשר התפתחו מאוד בשנים האחרונים, במטרה לשפר את איכות וזמינות אספקת החשמל ללקוחות".

עבודת שדרוג התחנה כוללת הגדלה של ההספק המותקן בתחנה מ-120 מגה וואט אמפר ל-200 מגה וואט אמפר, המהווים גידול באספקה מ- 12,000 אלף בתי אב ל- 20,000 בתי אב, שהם גידול של כ-40% ביכולת ההשנאה של התחנה. כמו כן, כוללת הטמעת מערכות פיקוד של שליטה, בקרה והגנה חדשניות המאפשרות ביצוע פקודות, התראות וקבלת נתונים בהיקפים גדולים.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy