פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 19.04.2024
רשת ביטחון בתש"ן
25/11/2015 17:20

היום נחתם הסכם קיבוצי חדש לכ-180 עובדי חברת תש"ן - תשתיות נפט ואנרגיה. בטקס שהתקיים במשרדי ההסתדרות הלאומית נחתם ההסכם ובו בשורה משמעותית לעובדים. בצד רשת הביטחון יקבלו העובדים מענק חתימה בגובה שתי משכורות פנסיוניות.

 | חדשות האנרגיה |

במעמד החתימה נכחו יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, מנכ"ל חברת תשתיות נפט ואנרגיה, רפי טטרקה ויו"ר ועד עובדי החברה, איתמר לוי.

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, מסר: "יחסי העבודה בחברת תשתיות נפט ואנרגיה הינם דוגמא ליחסי עבודה פוריים עם שיח ענייני כאשר כל צד מבין את האחר ופועל במאמץ משותף לקידום זכויות העובדים והחברה. אני שמח כי ההסתדרות הלאומית הצליחה לעמוד באתגרים הקיימים ולתרום לקידום זכויות העובדים בחברה. זהו הסכם קיבוצי חשוב ומשמעותי המעניק ביטחון תעסוקתי לעובדים בחברה."

רפי טטרקה, מנכ"ל תש"ן, מסר כי: "עובדי תש"ן הם גורם חשוב ומכריע במשק האנרגיה בישראל ואנו מאמינים כי הסכם היסטורי זה שנחתם היום יעזור לחברה, לאור האתגרים הרבים הצפויים להמשיך להצעיד את המשק האסטרטגי  הזה קדימה בבטחה, לצד מתן ביטחון תעסוקתי לעובדי החברה. אני מברך את כל הצדדים על חתימת ההסכם ומצפה להמשך שיתוף פעולה פורה בין ההנהלה לעובדים גם בהמשך."

איתמר לוי, יו"ר ועד העובדים בתש"ן: "עובדי תש"ן הם עובדים מסורים אשר לנגד עיניהם עומדת שמירה על חוסנה של החברה ותפקודו התקין של משק האנרגיה בישראל וההסכם שנחתם היום נושא בשורה משמעותית עבורם. אני רוצה להודות לכל הצדדים שלקחו חלק בתהליך ובעזרתם הצלחנו לגבש את ההסכם ההיסטורי הזה, תודה מיוחדת למנכ"ל החברה וליו"ר ההסתדרות הלאומית אשר היו גורמי מפתח בתהליך."


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy