פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 29.03.2024
חשד לגניבה מוועד עובדי חח"י
11/02/2016 23:10

חקירה בחשד למעילה בוועד הצפוני של חברת החשמל עומדת ברקע הפרסומים על תלונה שהגישה עובדת החברה בפרשת אונס. הפרשה הסבוכה החלה כאשר עובדת החברה התלוננה על מעשה אונס שביצע בה בביתה בכיר לשעבר בחברה. הבכיר הכחיש מכל וכל את טענות העובדת.

 | חדשות האנרגיה |

 בדיקה פנימית שנערכה בחברה לא העלתה דבר. העובדת פנתה במהלך הפרשה גם למשטרה שחקרה את התלונה אך החקירה לא הביאה לכתבי אישום נגד חשוד בפרשה. במהלך השנים העלתה העובדת מספר פעמים את תלונתה, שנבחנה גם על ידי עיתונאים וגם על ידי ההנהלה הנוכחית בראשות היו"ר יפתח רון טל,  שלא היתה בתפקידה בתקופה בה אירע האונס, על פי טענת העובדת. בשבוע שעבר הוגשה תלונה למשטרה על ידי  הוועד הצפוני של החברה, שהעובדת היתה מועסקת במשרדיו על תקן של "מושאלת" מהנהלת החברה. גורמים בוועד העלו חשד שהעובדת מעורבת בפרשה.

במקביל  פרסם העיתון גלובס את פירטי תלונת האונס, תוך ציון שמה של העובדת שאף התראיינה לעיתון, ופרסום תמונתה. מאוחר יותר הוציא פרקליטו של הבכיר שהואשם על ידי העובדת באונס, צו איסור פרסום על פירטי המתלוננת. גורמים המעורים בפרש העריכו אתמול כי הפרסומים אינם מנותקים מהחשדות שהתעוררו נגד העובדת הרואה עצמה קורבן לעבירת מין שנעשתה בהקשר לעבודתה בחברה ועל ידי עובד חברת החשמל.

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy