פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 26.04.2024
דלק מבקשת לאשר: בונוס 3.7 מיליון שקל לאבו
17/04/2016 20:01

שותפות דלק קידוחים מביאה לאישור אסיפת בעלי התעודות את תנאי השכר של מנכ"ל השותף יוסי אבו: שכרו של אבו יהיה 110 אלף שקל לחודש בתוספת תנאים נלווים, ובנוסף יהיה זכאי לבונוסים מותני ביצועים וצמודים לערך יחידות השותפות, בתמורה לדמי מימוש אופציות. החברה הודיעה ששווי הבונוס על פי חישוב בינומי של האופציות הוא 3.7 מיליון שקל.

 | חדשות האנרגיה |

אבו מכהן כמנכ"ל השותף הכללי בדלק קידוחים מזה חמש שנים ולאחר פרישת יו"ר החברה גדעון תדמור הוא המוביל העיקרי של השותפים הישראלים במאגרי הגז תמר ולווייתן.

בנימוקי דלק להצעת ההחלטה נאמר בין היתר:  למר אבו רקע מקצועי וניסיון ניהולי רב והוא ממלא את תפקידו בהצלחה מרובה ובמסירות רבה. מר אבו פועל לקידום ולפיתוח עסקי השותפות ומתוקף תפקידו נושא באחריות כבדה.  חיפושים, פיתוח והפקה של נפט וגז טבעי, הינו  תחום פעילות של השותפות תחום בעל מאפיינים ייחודיים המחייבים מומחיות רבה הנדירה בשוק המקומי. לאור האתגרים העסקיים והרגולטוריים אל מולם ניצבת השותפות,

והמומחיות הייחודית שצבר מר אבו בתחום עיסוקה של השותפות, הן בהיבט המסחרי והן בהיבט הרגולטורי ,החליט השותף הכללי להעניק למנכ"ל תגמול משמעותי על מנת לשמרו כחלק משורותיו .

כישורי המנכ"ל כמו גם תנאי התגמול (בפרט התנאים לקבלת הבונוס השנתי, הבונוס המיוחד והגמול ההוני) מתוכננים לתמרץ אותו לפעול לשיפור בביצועים לאורך זמן .

דלק קידוחים הרוויחה 11.5 מיליון דולר בשנת 2015. עלות שכרו של אבו היתה בשנה שעברה 378 אלף דולר.

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy