פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 26.04.2024
רציו משקיעה בחו"ל
13/07/2016 15:23

בעלי השליטה בשותפות רציו יעבירו אליה את הפעילות הבינלאומית שהם מפתחים בתחום חיפושי הנפט והגז. כך הודיעה השותפות, המנוהלת על ידי יגאל לנדאו (בתמונה). המהלך כולל גיוס הון באמצעות הנפקת תעודות השתתפות נוספות של רציו.

 | חדשות האנרגיה |

הכוונה היא שהשותפות תבצע את ההשקעה העיקרית בחיפושים ופיתוח התגליות, תיטול על עצמה את הסיכון ותהנה מפירות הפעילות, אם יהיו תגליות. השקעת בעלי השליטה עד כה היתה קטנה יחסית, באיתור הזדמנויות והשגת זכויות הקידוח במקומות שונים בעולם. בעלי השליטה הם משפחות לנדאו ורוטלוי, הפועלות עם  גיאולוג השותפות, איתן אייזנברג ושותפים נוספים. הנכסים הפרטיים שבידי הבעלים ושותפיהם הם  נכסי נפט ימיים במלטה (5 Area) ,גיאנה ( (Block B,אירלנד (רישיון אופציה) ובפיליפינים (4 Area).

 .על פי המבנה המתוכנן  הוקמה שותפות מוגבלת חדשה שתפעל כרציו חו"ל. השותפות תחזיק בכל ההון המונפק של החברה אשר תשמש כשותף המוגבל בשותפות רציו חו"ל.

בכפוף להצלחת ההנפקה לציבור, משפחות לנדאו ורוטלוי הסכימו להעביר לרציו חו"ל, ללא תמורה, את זכויותיהם בנכסי חו"ל, וכן זכויות בנכסי נפט נוספים אשר יוענקו להם מחוץ לישראל  עד השלמת ההנפקה לציבור,  ולמעט החזר הוצאות ישירות שהוצאו בפועל בקשר עם נכסי חו"ל בסכום שאינו מהותי בגין אגרות, יועצים, נסיעות וכדומה.

 שותפות רציו חו"ל תפעל לגיוס הון מהציבור בדרך של הנפקת יחידות השתתפות וכתבי אופציה . ערב ההנפקה לציבור יוקצו לשותפות יחידות השתתפות של רציו חו"ל בתמורה להשקעה בהון של שותפות רציו חו"ל, במחיר המזערי ליחידה כפי שיהיה בהנפקה לציבור . היקף ההשקעה טרם נקבע.

- יתרת ניירות הערך של שותפות רציו חו"ל יוצעו לציבור בדרך של מכרז על מחיר היחידה, אך לא פחות מהמחיר המזערי.


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy