פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 19.04.2024
שיפור ב"טן"
21/08/2016 22:18

שיפור ניכר בתוצאות העסקיות של בחרת הדלק "טן" שפרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני של השנה. החברה, בשליטת איש העסקים אליעזר פישמן, הרוויחה ברבעון השני 11 מיליון שקל , שיפור של 69% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 | חדשות האנרגיה |

הכנסות החברה ברבעון ירדו ל-191 מיליון שקל, ירידה של 17% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, הנובעת בעיקר מירידת מחירי הדלק. הרווח התפעולי הסתכם ב-12.9 מיליון שקל, שיפור של 9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

חלק ניכר מהשיפור נזקף לזכות ירידה של 3.55 מיליון שקל בהוצאות המימון ושיפור ברווחיות השותפות של "טן" בחו"ל. "טן" שותפה (48.45%) בתחנת כוח הידרואלקטרית בברזיל. מדיווח "טן" עולה כי רווחיות השותפות בברזיל השתפרה בשיעור ניכר וחלקה של "טן" ברווחים עלה במיליון שקל ל-2.7 מיליון שקל. 

טן היא חברת דלק קטנה יחסית המונה 55 תחנות ו-18 חנויות נוחות. החברה הוקמה על בסיס תחנות תדלוק בחצרות הקיבוצים. מניותיה משועבדות לבנקים כנגד חוב של פישמן. בשנתיים האחרונות התנהלו מספר מגעים למכירת החברה, נוכח המצוקה הכספית של קבוצת פישמן, אולם עד כה לא הגיעו הצדדים לעמק השווה. גורמים שהתעניינו בקניה טוענים שפישמן דורש תמורת החברה מחיר מופרז.

 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy