פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 29.03.2024
ברק וחוסידמן מצטרפים לתדמור
09/01/2017 18:20

איש העסקים צבי ברק שעשה את הוונו בתחום הציוד הרפואי ואיש העסקים המקסיקאי דניאל חוסידמן מצטרפים להשקעה בחברת נאוויטס שיסד גדעון תדמור, לשעבר יו"ר דלק קידוחים (בתמונה). ברק, שמכר את חברת הציוד הרפואי סי.אם.אי. תמורת 250 מיליון דולר משקיע בשנים האחרונות בתחומי התשתיות והבניה. בין היתר הוא השקיע בחברת דליה אנרגיות, במתקן התפלה בפלמחים, בכביש 6, ובמגדל המשרדים אטריום.

חוסידמן, שעשה את הונו מחוץ לישראל, מחזיק בקבוצת הבינלאומית טרופר, שמייצרת כלי עבודה בתחום האלקטרוניקה, התעשייה הכבדה ועוד. לפי אתר החברה, היא מעסיקה יותר מ–3,000 עובדים ופועלת ב–30 מדינות באירופה, אסיה, אמריקה הלטינית וארה"ב. חוסידמן, שהוא תורם פילנתרופי גדול בישראל, הצטרף בעבר לקבוצת נוחי דנקנר ואלכסנדר גרנובסקי במאבק על השליטה באי.די.בי.

ההון שגויס משני המשקיעים אמור לשמש את נאוויטס להשקעה בפרויקט אקספלורציה חדש יחסית — הרישיון הימי בלוק 7 שנמצא במזרח קנדה, שבו זכתה באחרונה נאווטיס (30%) בשותפות עם קבוצת דלק (70%). הרישיון, המשתרע על פני כ–2,000 קמ"ר, נמצא בעומק מטרות מוערך של כ–4,500 מטר מתחת לפני הים. במסגרת המכרז התחייבו נאוויטס ודלק להוצאות אקספלורציה בסך של כ–48 מיליון דולר קנדי, בהתאם לחלקם, על פני שש שנים.

לכתבה המלאה

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy