פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 19.04.2024
מיזוג דלק-אבנר יוצא לדרך
16/05/2017 10:09

דלק קידוחים ואבנר חיפושי נפט דיווחו הבוקר כי התקיימו התנאים המתלים המאפשרים את מיזוגה של אבנר לתוך דלק קידוחים, וכי השותפות הממוזגת צפויה להתחיל להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב כבר ביום א' הקרוב, 21.5.17.

 | חדשות האנרגיה |

החל מיום ראשון הקרוב תסחר בבורסה לניירות ערך השותפות הממוזגת תחת השם "דלק קידוחים", אשר תימנה עם ברשימת עשרת החברות הציבוריות הגדולות בישראל בעלת שווי שוק צפוי של כ-16 מיליארד ₪. גם סדרות האג"ח של השותפויות יאוחדו לסדרה אחת בהיקף של כ- 400 מיליון דולר.

זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה של הבורסה הישראלית שממוזגות שתי שותפויות נסחרות, וההישג מתחדד נוכח העובדה שמדובר במיזוג של שני תאגידים הנסחרים כחלק ממדד תל-אביב 35.

הליך המיזוג אשר החל לפני כשנה נמצא בשלבים סופיים, לאחר שהתקבלו, בין היתר, גם אישור הממונה על הנפט, אישור רשות המיסים וכן אישור חברת הדירוג "מדרוג", אשר אישרה כי אין במיזוג כדי לפגוע בדירוג החוב של השותפות המאוחדת, אשר יוותר על A1il.

יחס המרת יחידות ההשתתפות בין דלק קידוחים ואבנר נותר 1:5.32 כפי שנקבע במסגרת אישור המיזוג בשותפויות. יום המסחר האחרון ביחידות ההשתתפות שהונפקו על-ידי אבנר צפוי לחול ביום רביעי הקרוב (17.5), לאחר קבלת תעודת המיזוג הרשמית לשותפות הממוזגת.

את המהלך הובילו מנכ"ל דלק קידוחים ואבנר יוסי אבו והמשנה למנכ"ל לענייני כספים יוסי גבורה.

יוסי אבו, מנכ"ל דלק קידוחים ואבנר: "השותפות הממוזגת, כאחת מעשרת התאגידים הגדולים בישראל, תהווה עוגן מרכזי למשקיעים מקומיים וזרים ותאפשר להם  להיחשף למגוון הרחב ביותר של נכסי גז ונפט במשק המקומי, באמצעות תאגיד ענק בעל סחירות ונזילות גבוהים יותר. בכוונתנו לבחון רישום כפול של התאגיד הממוזג בבורסה זרה לצד הבורסה הישראלית, על מנת להגדיל את בסיס המשקיעים והגישה לשווקי ההון"


 


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy