פרסם אצלנו
צור קשר
יום שבת 20.04.2024
מגעים למכירת ICP
24/07/2017 16:04

קנון הולדינגס שבשליטת עידן עופר (בתמונה) בוחנת אפשרות למכירת פעילותה בדרום אמריקה, המאוגדת בחברת ICP. קנון דיווחה כי קיבלה הצעה למכירת הפעילות מגורם שזהותו לא נמסרה. העסקה המוצעת אינה כוללת את פעילות האנרגיה של הקבוצה בישראל, שאותה מתכוונת החברה להנפיק בנפרד.

 | חדשות האנרגיה |

שווי ICP נאמד בעת שנבחנה אפשרות להנפקה בכמיליארד דולר. קנון עשויה למכור את כל הפעילות או חלקה, אם יתגבש המו" לעסקה. פעילותה של קנון בתחום תחנות הכוח מרוכזת ב-IC power המחזיקה ב-12 תחנות כוח ברחבי העולם, עשר מהן בדרום אמריקה. זהו אחד המיזמים המוצלחים בקבוצת החברות של עופר. הכנסותיה השנתיות מסתכמות בקרוב לשני מיליארד דולר ובשנה שעברה רשמה החברה צמיחה של 45%. החברה היטיבה לנצל את השקעות החסר בתשתיות אנרגיה בדרום אמריקה והתמקדה בהקמת תחנות קונבנציונאליות גדולות. בעיקר בפרו.

קנון בוחנת מזה זמן רב אפשרות למכירת פעילות תחנות הכוח ולפי מספר חודשים ניסתה אף להנפיק אותה בניו יורק. ההנפקה נכשלה  בגלל חוסר ביקוש למניות המונפקות. השבועות האחרונים מקדמת קנון את מכירת פעילות האנרגיה שלה בישראל, המאוגדת בחברת או.פי. סי המחזיקה בתחנת כוח גדולה במישור רותם וכן בתחנות כוח קטנות יותר במפעלי ים המלח ובנייר חדרה. פרסום ההודעה גרם היום לעליה חדה של כחמישה אחוזים במחירה של מניית קנון.

 

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy