פרסם אצלנו
צור קשר
יום חמישי 25.04.2024
אחרי החשמל, הסינים נכנסים גם לתחום הדלק
09/07/2019 11:22

לאחר שתקעו יתד בתחומי הספנות, התחבורה והחשמל הסולארי, חברה סינית נכנסת לראשונה גם לתחום הדלקים בישראל, באמצעות הסכם שיתוף פעולה שנחתם בין בזן לענקית הסינית האייר.

 כניסתן של חברות סיניות לתחומי התשתיות בישראל מגיעה לראשונה גם למגזר הדלקים: ל"כלכליסט" נודע כי הענקית הסינית האייר (Haier) חתמה בימים האחרונים על שורת הסכמים לשיתופי פעולה עם קבוצת בז"ן.

 בבז"ן טוענים שההסכם עם האייר נחתם במסגרת כנס סין-ישראל לשיתופי פעולה עם חברות בפארק החדשנות במחוז צ'נדו בסין. לדבריהם, ההסכם נחתם מול זרוע החדשנות של האייר, HCH Ventures Haier, שהוקמה בסוף 2017 ומפעילה 24 אינקובטורים לקידום כ־300 סטארט־אפים בתשע מדינות שונות ברחבי העולם.

האייר נחשבת לאחת מיצרניות האלקטרוניקה הבולטות בסין והיא משווקת מזה שנים את המוצרים שלה לשוק הפרטי בישראל. כניסתה למגזר הדלקים והפולימרים מנומקת באפשרות לנצל את חממת החדשנות שהקימה קבוצת בז"ן בשנה החולפת, כמו גם בהסבר האמורפי: "תמיכה ביזמים וקידום הפיתוחים באמצעות שימוש במתקני החברות, ותמיכה במשאבים נוספים ומינוף יתרונות משותפים וגישה למשאבים מצד שתי הקבוצות, לצורך קידום הפיתוח המשותף של חדשנות בתעשייה", והכל כדי לקדם את תחומי ה־IoT והטרנספורמציה הדיגיטלית. 

כלכליסט | ליאור גוטמן | 30.6.19


מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy