פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 29.03.2024
חוגג עוד הנפקה: גדעון תדמור פותח את המסחר בבורסה בתל אביב
18/07/2019 08:54

את יום ושבוע המסחר בבורסה לני"ע בתל אביב פתחה הבוקר שותפות נאוויטס פטרוליום, ובראשה היו"ר גדעון תדמור. זאת, לרגל תחילת הפקה מסחרית של נפטבפרויקט הדגל של החברה - פרויקט בקסקין (Buckskin) במפרץ מקסיקו שבארה"ב. מאז שהחלה להיסחר בבורסה באוקטובר 2017, רשמה יחידת ההשתתפות של נאוויטס עלייה של 91% ושוויה של השותפות הגיע לכ-500 מיליון שקל.

תדמור ציין כי "האסטרטגיה של נאוויטס לפיתוח והשבחת מאגרים מוכחים, הוכיחה את עצמה במבחן המציאות, ופרויקט בקסקין מייצר לנו הכנסות". עוד הוא אמר כי "אנחנו אמנם פועלים בחו"ל, אבל הלב והנשמה שלנו נמצאים כאן בישראל. הצבנו למבחן השוק חזון עסקי חדשני של השקעה בנכסי נפט מוכחים בחו"ל, בחלון ההזדמנויות שנוצר עם הירידה במחירי הנפט, וקיבלנו את האמון של שוק ההון הישראלי. לא היינו יכולים לממש את החזון הזה בלי האמונה של שוק ההון הישראלי והבורסה לני״ע ואנו מודים למשקיעים שלנו. אמון המשקיעים הוא נכס משמעותי, ואנו גאים בכך שהצלחנו לספק את הסחורה למשקיעים ולשוק, ולהחזיר על האמון שנתנו בנו".

ואם כבר בהפקות עסקינן - תדמור הסביר כי ניתן להרחיב את מודל השותפויות (כפי שקיים אצל חברות הגז והנפט) גם לתחומים נוספים כמו ביומד, מו"פ וקולנוע. נזכיר כי נוסף על תפקידו כיו"ר נאוויטס, תדמור פועל גם בתחום הקולנוע וההפקה באמצעות חברת תדמור אינטרטיימנט, ואולי בכך רמז על כוונה להנפיק גם חברות בתחום זה.
 
גלובס | 7.7.19

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy