פרסם אצלנו
צור קשר
יום שישי 19.04.2024
נאוויטס מרחיבה את הפעילות היבשתית בארה"ב
11/10/2019 11:37

ביום 24 ביולי 2019 התקשרה השותפות באמצעות LLC Holdings Petroleum Navitas )להלן: "נאוויטס", במזכר הבנות לא מחייב עם חברת נפט וגז אמריקאית לרכישת %50 מזכויותיה של המוכרת ב- 4 נכסי נפט יבשתיים מפיקים במדינת טקסס, ארה"ב.

השותפות עדיין מנהלת משא ומתן עם המוכרת בנוגע לתנאי ולמסמכי העסקה וזאת במקביל להשלמת ביצוע בדיקת הנאותות בנכסים. טרם החתימה על הסכמים מחייבים בקשר עם העסקה, כל אחד מהצדדים רשאי לסיים את ההתקשרות במזכר ההבנות מכל סיבה שהיא.   

 
להלן  פירוט עיקרי מזכר ההבנות: 
 
▪ המועד הקובע לעסקה הינו יום 1 בינואר 2019
 
▪ במסגרת מזכר ההבנות הוסכם כי הצדדים יפעלו לצורך חתימה על הסכמי העסקה, לרבות הסכם מחייב ותכנית פיתוח, וכי הצדדים הסכימו לפעול להשלמת העסקה ככל שתושלם עד לסוף שנת 2019
 
▪ למועד דוח זה, הנכסים כוללים כ- 128 בארות מפיקות, אשר בהתאם למידע שקיבלה השותפות מהמוכרת מפיקות בסה"כ כ- 910,2 חביות נפט ליום (כ- 455,1 חביות נפט ליום בהתייחס לזכויות העתידות של נאוויטס %50 במסגרת העסקה) וכן כמויות גז לא משמעותיות. 
 
▪ תמורת הרכישה כוללת תשלום במזומן של כ- 50-40 מיליון דולר וכן נשיאה של חלקה של המוכרת(%50 ) בתכנית פיתוח כפי שתוסכם, בסכום של עד כ- 15 מליון דולר. סכום הנשיאה יוחזר לנאוויטס מתוך ההפקה הנוספת הכוללת (%100 ) שתתווסף כתוצאה מיישום תכנית הפיתוח כאמור. 
 
▪ נאוויטס תשמש כמפעילה לביצוע קידוחי הפיתוח החדשים והשלמתם במסגרת תכנית הפיתוח שתוסכם, ולצורך כך תגייס צוות מתאים עד למועד ההשלמה של העסקה. המוכרת תישאר המפעילה של הקידוחים הקיימים בנכסים וכן של קידוחי הפיתוח החדשים וזאת לאחר ביצועם והשלמתם להפקה על ידי נאוויטס. 
 
השותפות בוחנת את האפשרויות השונות למימון תמורת הרכישה ומעריכה כי ניתן יהיה לממן כ-%60 מהתמורה במימון בנקאי או אחר והיתרה באמצעות מקורותיה של השותפות.
 
למזכר המלא

מחירי סחורות
מדדי נפט וזהב
EIA today in energy